Написав Administrator
|
Вівторок, 01 жовтня 2024, 13:17 |
Сьогодні, 1 жовтня, учні 6-В класу (класний керівник Кісіль В.В) вирушили у захопливу дистанційну подорож через історію. Вони дізналися про доблесть наших предків-козаків, героїзм воїнів Другої світової війни та відвагу сучасних захисників України.
Особливо вразила онлайн-вікторина: запитання були настільки цікавими, що діти змагалися за кожну правильну відповідь. Коли учні дізналися про історію свята Покрови, стало зрозуміло, наскільки глибокі корені має традиція вшанування захисників.
Шестикласники були раді, що не лише слухали про історію, а й самі долучилися до важливої справи. До дня Захисників і Захисниць України вони підготували солодкі подарунки для наших воїнів. Кожне слово у листах несло тепло їхніх сердець із вдячність за мирне небо над головою.
Ця година спілкування стала для них не просто уроком, а справжнім святом патріотизму. Учні зрозуміли, що захищати свою країну – це почесний обов’язок кожного українця. Діти, як майбутнє нашої держави, мають пам’ятати про подвиги героїв і бути гідними їхньої пам’яті.
|
Написав Administrator
|
Неділя, 29 вересня 2024, 07:21 |
29 вересня світ вшановує 83-тю річницю трагедії Бабиного Яру. Цього дня у 1941 році в окупованому Києві нацисти розстріляли тисячі чоловіків, жінок та дітей, перетворивши Бабин Яр на символ Голокосту.
У 6-Б класі (класний керівник Буз Світлана Олександрівна) відбулася година спілкування на тему «Трагедія Бабиного Яру». Під заходу учні переглядали спогади очевидців, документальні фільми та мультимедійну презентацію.
Головною метою заходу було донести до учнів, що ця трагедія стосується не лише євреїв, а й всієї України. Нам важливо зберігати пам’ять про Бабин Яр і передавати її наступним поколінням, щоб не повторювати помилки минулого.
|
Написав Administrator
|
П'ятниця, 27 вересня 2024, 13:52 |
У рамках роботи з розвитку особистісної відповідальності та формування життєвих цінностей, практичний психолог ліцею провела годину спілкування для учнів 7-А класу на тему "Все в твоїх руках". Метою заходу було сприяти усвідомленню учнями важливості власних рішень і дій у їхньому житті, а також розвиток навичок самоврядування, мотивації та віри у свої можливості.
Під час заняття учні активно обговорювали різноманітні життєві ситуації, в яких важливо брати відповідальність за власні вчинки та результати. Основною ідеєю було те, що кожен з нас здатний впливати на своє майбутнє через свідомі рішення, самодисципліну та відповідальність. Діти ділилися своїми мріями, аналізували, які з них можна реалізувати завдяки власним зусиллям, а які залежать від зовнішніх факторів.
Аліна Олександрівна використала інтерактивні методи, зокрема рольові ігри, де учні вчилися вирішувати проблемні ситуації, демонструючи відповідальність за свої дії. Особливий акцент робився на тому, що труднощі є лише тимчасовими перешкодами на шляху до досягнення мети, і кожен учень має сили їх подолати.
Завершення години спілкування підсумувалося словами: "Вибір завжди за вами, і саме від вас залежить, яким буде ваше життя". Учні залишили захід із відчуттям впевненості та мотивації для реалізації своїх задумів.
|
Написав Administrator
|
П'ятниця, 27 вересня 2024, 12:48 |
29 вересня 2024 року в Україні та світі вшановують 83-тю річницю страшної трагедії, що сталася у Бабиному Яру. На згадку про жахливі сторінки історії українського народу та загальнолюдські цінності, порушені під час Другої світової війни, у нашому освітньому закладі були проведені національні уроки пам’яті "Бабин Яр: пам'ять на тлі історії", які організувала вчитель історії Плетінь Аліна Юріївна.
Протягом дня діяла виставка тематичної літератури "Забуттю не підлягає: Бабин Яр у книгах" на якій експонувалися книги, статті та документи, що розкривають жахи тих днів. Педагогом - організатором М.В.Киченко було створено інформаційний стенд, що містив факти, свідчення та спогади про події, які відбулися у 1941 році.
Також учні переглядали відеоролики, які демонстрували документальні матеріали про Бабин Яр, зокрема свідчення очевидців та експертів. Учні ознайомилися з історичними обставинами трагедії в Бабиному Яру 1941-1943 років.
На жаль, трагедія Бабиного Яру повторюється нині в багатьох містах та містечках нашої країни. Завдання людства — сказати геноциду «НІ!».
|
Написав Administrator
|
П'ятниця, 27 вересня 2024, 12:05 |
У рамках Всесвітнього тижня протидії булінгу в Шполянському ліцеї №1 було проведено годину спілкування для учнів 1 класу на тему "Всі ми різні та неповторні". Захід організували практичний психолог та соціальний педагог школи, ставлячи за мету привернути увагу дітей до проблеми булінгу та цькування серед однолітків.
Захопливим способом для вивчення важливих соціальних тем стала казка "Про пінгвіна, який хотів літати". Казковий герой, маленький пінгвін, що мріяв злетіти в небо, викликав щире зацікавлення у малечі. Через цей образ учні досліджували випадки булінгу, зокрема, ситуації, коли інші можуть не приймати когось через його інакшість чи особливості.
Разом із педагогами першокласники шукали відповіді на питання: чому важливо бути толерантними, як підтримувати друзів, що робити, коли хтось стає об'єктом знущань. Крім того, діти усвідомили, що кожен з них є унікальним та має свої сильні сторони, які слід поважати.
Ця година спілкування допомогла не лише звернути увагу на проблему булінгу, але й закласти основи взаємоповаги та емпатії у наймолодших школярів.
|
Написав Administrator
|
Четвер, 26 вересня 2024, 08:21 |
25 вересня у нашому освітньому закладі відбувся захід, присвячений тижню протидії булінгу – акція «Рожева сорочка». Ця подія має глибокі корені та значний символічний зміст, адже її передумовою стали реальні події, що трапилися в Канаді. Там один хлопчик став жертвою цькувань через те, що прийшов до школи в рожевій сорочці. Протягом всього дня над ним знущалися учні навчального закладу. В знак протесту щодо цих дій однокласники вирішили підтримати хлопця і вже наступного дня всі з’явилися у рожевому одязі, демонструючи свою солідарність та протест проти булінгу.
Натхненні цим прикладом, учні, класні керівники та вчителі нашого ліцею вирішили долучитися до цієї акції. Протягом дня діти та педагоги були одягнені у рожеві сорочки або мали елементи одягу цього кольору, що символізували їх небайдужість та активну позицію щодо боротьби з булінгом.
Такі ініціативи допомагають формувати серед молоді культуру взаємної підтримки, толерантності та доброзичливості. Булінг – це серйозна проблема, яка потребує уваги всіх: як дітей, так і дорослих. Подібні акції є не лише проявом солідарності, а й важливим кроком на шляху до створення безпечного та комфортного середовища для кожного учня.
Ми щиро дякуємо всім учасникам акції – учням, вчителям, класним керівникам та адміністрації ліцею – за активну участь, за небайдужість та підтримку. Разом ми робимо наш заклад кращим, де кожен може відчувати себе захищеним та цінним.
|
Написав Administrator
|
Четвер, 26 вересня 2024, 08:00 |
Щороку, 25 вересня, у всьому світі відзначають Всесвітній день мрії. Це свято нагадує нам про те, як важливі мрії для кожної людини. Мрії надихають нас, дарують надію та спонукають до дій.
У 6-Б класі (класний керівник Буз С.О.) було проведено інформаційну хвилинку під гаслом “Не бійтесь мріяти. І головне, не бійтеся вірити, що мрії збуваються!” Учні активно обговорювали свої мрії та прагнення, ділились думками про те, як важливо вірити в свої можливості.
Сьогодні у нас усіх одна спільна мрія — мрія про перемогу і мир. У цей складний час ці прагнення стали особливо актуальними. Ми віримо, що разом зможемо подолати всі труднощі і досягти мирного майбутнього.
Мрії — це не просто фантазії, а важливий елемент нашого життя, який може мотивувати нас до досягнення цілей. Тож не забуваймо мріяти і вірити в те, що наші мрії можуть стати реальністю!
|
Написав Administrator
|
Середа, 25 вересня 2024, 12:33 |
У рамках Всесвітнього тижня протидії булінгу, 25 вересня, у 1-В класі (класний керівник Кучеренко Є.М.) була проведена година спілкування на тему: "Наші долоньки проти булінгу". Під час заходу першокласники дізналися, що таке булінг, його види та можливі наслідки для учасників цього явища. Вчитель детально пояснив відмінності між булінгом та звичайними конфліктами, а також розповів про заходи відповідальності, які можуть бути застосовані до булерів.
Також діти створили символічні "долоньки проти булінгу", що стали закликом до взаємоповаги та підтримки одне одного. Цей творчий процес допоміг учням краще зрозуміти важливість єдності у боротьбі з цькуванням.
Тема булінгу є надзвичайно важливою для обговорення та розуміння на всіх рівнях, особливо у освітньому закладі, де формуються перші соціальні навички дітей. Проведене заняття стало першим кроком на шляху до створення безпечного та дружнього середовища, де кожен учень почувається захищеним і важливим.
|
Написав Administrator
|
Середа, 25 вересня 2024, 12:22 |
Практичний психолог Тимчак Аліна Олександрівна провела онлайн зустріч для учнів 5-А класу на тему, яка торкається однієї з найактуальніших проблем сучасної школи – булінгу. Зустріч, що мала назву "Точка зору: світ очима булера та жертви", була спрямована на розвиток у дітей здатності глибше розуміти різні аспекти цього явища, а також підвищити рівень емпатії та критичного мислення щодо власних вчинків.
Однією з центральних вправ стала рольова гра, де кожен учень зміг спробувати себе в ролі булера, жертви та свідка. Цей метод дозволив дітям не просто абстрактно говорити про проблему, а на власному досвіді відчути, як виглядає ситуація для різних її учасників. Такий формат сприяв глибшому усвідомленню емоцій, мотивів та викликів, які стоять перед булером, жертвою та тими, хто спостерігає за конфліктом.
Під час гри учні, виконуючи роль булера, мали можливість задуматися над причинами агресії, зрозуміти, що часто вона є проявом невпевненості або внутрішніх проблем. У ролі жертви вони відчули глибокий емоційний біль та безпорадність, які супроводжують ситуації булінгу. Нарешті, у ролі свідка учні проаналізували, наскільки велика відповідальність лежить на тих, хто має можливість втрутитися, щоб зупинити насильство або підтримати жертву.
Завдяки цій вправі діти не лише побачили ситуацію з різних ракурсів, але й зробили важливі висновки про те, наскільки значущим є запобігання булінгу на ранніх стадіях. Важливим результатом зустрічі стало усвідомлення учнями ролі взаємоповаги, підтримки та активного втручання в конфліктні ситуації, щоб допомогти створити безпечну атмосферу для всіх.
Цей захід став ще одним кроком у напрямку формування здорового та толерантного середовища у ліцеї, де кожен учень може відчувати себе почутим і захищеним.
|
Написав Administrator
|
Середа, 25 вересня 2024, 08:38 |
24 вересня 2024 року у стінах нашого закладу відбулося захопливе та пізнавальне заняття, присвячене розв’язанню одного з найбільш актуальних питань сучасного шкільного життя — булінгу та конфліктам. Учні 6-Б класу активно взяли участь у вікторині "Булінг чи конфлікт", метою якої було допомогти розібратися в суті цих явищ та навчитися відрізняти одне від одного.
Практичний психолог, Тимчак А.О., соціальний педагог, Полулях Я.О, розпочали заняття із короткого огляду основних понять. Після цього учасники отримали запитання, у яких потрібно було визначити, чи є ситуація булінгом чи звичайним конфліктом. Учні впевнено відповідали на питання, демонструючи гарні знання. Кожен випадок учні активно обговорювали і це дало можливість глибше зрозуміти особливості різних ситуацій.
Також під час заняття було проведено диспут на тему: "Спостерігачі чи свідки? Хто є учасниками конфліктної ситуації та булінгу?". Учні обговорювали ролі сторонніх осіб у таких випадках, їх відповідальність та вплив на розвиток ситуації. Як виявилося, свідки подібних інцидентів можуть відігравати як позитивну, так і негативну роль — залежно від їхньої поведінки та активності.
У заключній частині заходу учні продемонстрували глибоку зацікавленість у темі та готовність протистояти булінгу у молодіжному середовищі. Діти зрозуміли, що конфлікти є природною частиною життя, але їх слід розв'язувати мирним шляхом, тоді як булінг — це серйозна проблема, яку не можна ігнорувати. Важливо не лише допомагати жертвам, але й змінювати ставлення до самого явища через активну позицію кожного учасника шкільного колективу.
Подібні заходи допомагають формувати атмосферу взаємоповаги та відповідальності, що є основою здорового освітнього середовища.
|
|
|