ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ДИРЕКЦІЯ ЛІЦЕЮ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЛІТЕРАТУРИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ |
ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ |
ВЧИТЕЛІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА, ПЕДАГОГ- ОРГАНІЗАТОР, БІБЛІОТЕКАР |
СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ |
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 1-4 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 5-11 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД ФАКУЛЬТАТИВІВ |
ЄДИНИЙ РЕЖИМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ |
ЗНО, ДПА |
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ |
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА |
ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА |
УЧАСТЬ В ОЛІМПІАДАХ, КОНКУРСАХ, ЗМАГАННЯХ |
НУШ 1-4 класи |
НУШ 5-7 класи |
ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ДИРЕКЦІЯ ЛІЦЕЮ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЛІТЕРАТУРИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ |
ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ |
ВЧИТЕЛІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА, ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР |
СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ |
СТАТУТ ЛІЦЕЮ |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАЯВНІ ЛІЦЕНЗІЇ ТА ДОКУМЕНТИ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ |
СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ |
КАДРОВИЙ СКЛАД ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЗГІНО З ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ |
ФОРМИ ОСВІТИ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ЗАКЛАД |
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА |
ЛІЦЕНЗОВАНИЙ ОБСЯГ ТА ФАКТИЧНА КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ |
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЗАКРІПЛЕНА ЗА ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ ЙОГО ЗАСНОВНИКОМ |
МОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ |
НАЯВНІСТЬ ВАКАНТНИХ ПОСАД |
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ, ЗАРАХУВАННЯ ДО 1-ГО КЛАСУ 2025/26 Н.Р. |
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ |
САМООЦІНЮВАННЯ |
РІЧНИЙ ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ |
УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ |
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ |
ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ |
ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО ТРУДОВОГО РОЗПОРЯДКУ |
КОШТОРИС ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ ПРО НАДХОДЖЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ОТРИМАНИХ КОШТІВ |
ШТАТНИЙ РОЗПИС ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ЗАМОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ |
ПРО ПЕРЕВІД ТА ВИПУСК УЧНІВ |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ |
ПОЛОЖЕННЯ |
РІЧНИЙ ПЛАН |
РЕЖИМ РОБОТИ ЗАКЛАДУ |
ОБЛІК ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
НАКАЗИ |
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 1-4 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 5-11 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД ФАКУЛЬТАТИВІВ |
ЗНО, ДПА |
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ |
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА |
ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА |
ПРОФІЛАКТИКА СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ |
ЄДИНИЙ РЕЖИМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ |
КАНІКУЛИ |
Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
Курси підвищення кваліфікації |
З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ |
ВІДКРИТИЙ УРОК |
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу |
Порядок реагування на доведенні випадки булінгу |
Кодекс безпечного освітнього середовища |
Організація роботи щодо протидії булінгу (цькуванню) |
НУШ 1-4 класи |
НУШ 5-7 класи |
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
ВІСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
ЦИФРОВІ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ |
НАШЕ ШКІЛЬНЕ МЕНЮ |
ХАРЧУЄМОСЬ ПРАВИЛЬНО |
Старт конкурсу для дітей та учнівської молоді "Шкільний громадський бюджет" |
Написав Administrator | |||
Середа, 29 січня 2025, 10:49 | |||
Увага! Адміністрація Шполянського ліцею №1 інформує про старт конкурсу для дітей та учнівської молоді «Шкільний громадський бюджет».
Конкурс проводиться з метою підтримки активної молоді шляхом створення сприятливих передумов для розвитку. Шкільний громадський бюджет має на меті навчити учнів та учениць створювати і розробляти ідеї, готувати проєкти, комунікувати і працювати в команді, розвинути відчуття причетності та важливості власного голосу. Під час створення та реалізації проєкту формуються активні, свідомі та розумні молоді люди з критичним мисленням, які в майбутньому братимуть участь у прийнятті рішень у громаді та суспільстві.
Це процес від подачі ідеї, розробленої командою учнів не менше трьох осіб (6-11 класів), до підготовки проєкту на шкільний конкурс та обрання учнями проєктів-переможців, які в подальшому будуть реалізовані в межах ліцею.
Переможців Конкурсу обиратимуть шляхом голосування учнів ліцею з 6 по 11 класи.
Фінансування шкільного громадського бюджету проводиться за рахунок коштів бюджету Шполянської міської територіальної громади. Кошторис проекту – 10 000 грн.
Проєкт – програма, план дій, комплекс робіт, що викладені у формі опису з обґрунтуванням, фотографіями (за можливості), з розрахунками, кресленнями (картами, схемами), що розкривають сутність ідеї Автора, можливість його реалізації в межах закладу загальної середньої освіти, за рахунок коштів, виділених на реалізацію ШГБ.
Авторські проєкти повинні бути спрямовані на:
- розвиток шкільної громади;
- упорядкування території ліцею;
- впровадження альтернативних джерел енергії та заходів з енергозбереження;
- організацію заходів фізичної культури та спорту, зокрема виконання заходів і завдань державної та місцевої програми розвитку фізичної культури і спорту;
- науково-просвітницькі заходи чи задоволення потреб учнівської спільноти в частині освітніх та навчальних програм;
- покращення освітнього процесу;
- соціальні заходи;
- поліпшення екологічної ситуації та екосвідомості на рівні закладу загальної середньої освіти;
- поліпшення просторового розвитку та естетичного вигляду, впровадження сучасних інноваційних проєктів;
- посилення або запровадження волонтерської діяльності;
- покращення безпеки на території та в закладі загальної середньої освіти, а також посилення цивільного захисту населення.
Прийом проектів триватиме з 30.01.2025 по 06.02.2025 включно в друкованій формі або електронній формах.
Друковані конкурсні пропозиції подаються відповідальній особі в кабінет ліцею № 30.
Електронний варіант конкурсної пропозиції надсилати на електронну пошту:
school1_soborna20@ukr.net
Проєкт-пропозиція складається з бланка-заявки та кошторису проєкту. Автор може додати у вигляді пронумерованих додатків фотографії, малюнки, схеми, описи, графічні зображення, додаткові пояснення, тощо.
Проєктна заявка складається з наступних розділів:
- назва проєкту;
- команда проєкту/автор/ка;
- вид та тематика проєкту;
- місце реалізації проєкту;
- мета та цілі проєкту;
- потреби якої цільової аудиторії задовольняє;
- перелік заходів, що планується зробити в рамках реалізації проєкту;
- часові рамки впровадження проєкту;
- очікувані результати;
- опис ідеї проєкту.
![]() ![]()
|