Меню

ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ
ДИРЕКЦІЯ ЛІЦЕЮ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЛІТЕРАТУРИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ
ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ
ВЧИТЕЛІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА, ПЕДАГОГ- ОРГАНІЗАТОР, БІБЛІОТЕКАР
СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ
РОЗКЛАД УРОКІВ 1-4 КЛАСІВ
РОЗКЛАД УРОКІВ 5-11 КЛАСІВ
РОЗКЛАД ФАКУЛЬТАТИВІВ
ЄДИНИЙ РЕЖИМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
ЗНО, ДПА
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА
ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
УЧАСТЬ В ОЛІМПІАДАХ, КОНКУРСАХ, ЗМАГАННЯХ
НУШ 1-4 класи
НУШ 5-7 класи

Банери

 image.jpeg

IMG 3845

image.gif

111111

криза 

зір

24 09 19

Дата народження закладу – 1923 р.

"вчителів-методистів" – 10

 

Кількість класів – 26

"старших вчителів" – 22

"старший вихователь"-1

Кількість учнів –       , з них

29 учнів навчається на 

індивідуальній формі навчання:

3-педагогічний патронаж,

13-екстернатна форма;

18-сімейна форма.

вчителів вищої категорії – 30
Кількість педагогів – 50, з яких: відмінників освіти – 2

Форма навчання - змішана

Місія ліцею: створення умов для всебічного розвитку здорової і самодостатньої особистості, здатної до креативної діяльності та позитивного мислення, творчої самореалізації, забезпечення якісної освітньої підготовки учнів шляхом впровадження філософії ефективного партнерства та співдружності.

Візія ліцею: Позитивні мотиваційні зміни до навчання у здобувачів освіти та до викладання у педагогічних працівників. Піднесення престижності здобуття учнями гарної освіти та набуття високих морально - етичних якостей.

Наші цінності: Дитиноцентризм, співпраця, свобода вибору та креативність, безперервний розвиток, всебічна освіченість, інновації.

        На фасаді ліцею  розміщений горельєф Анатолія Таранця – випускника ліцею 1956 року, який загинув під час пожежі, рятуючи майно Шполянської матеріально-технічної станції.

У  ліцеї запроваджено профілі навчання:

  • Філологічний  (українська мова та література, англійська мова)
  • Математичний
  • Історичний

         Обладнано 2 комп'ютерні класи. Усі вчителі володіють методикою використання інформаційних технологій, використовуючи її для проведення уроків з різних предметів, пройшли навчання по застосуванню хмарних  технологій.

     

Матеріально-технічна база ліцею

27 навчальних кабінетів

04 09 24
04 09 24 3
 
2 комп’ютерних класи з підключенням до мережі Інтернет

inf1inf2



2 спортивні зали

sport1 sport2



2 спортивні майданчики

altsport2

2 майстерні

майстерня 3Майстерня 1

бібліотека та читальна зала з комп’ютерами,
підключеними до мережі Інтернет

 2024 09 04 1

На сьогодні ми ставимо перед собою такі завдання:

  • формування ключових компетентностей;
  • створення умов для самовизначення і самореалізації учнів у різних видах діяльності з метою становлення повноцінної особистості;
  • використання сучасних технологій навчання, професійна спрямованість педагогів на творчу діяльність учнів;
  • об'єднання зусиль педколективу, батьків та учнів для створення належних організаційно-педагогічних, морально-психологічних, матеріально-технічних, санітарно-гігієнічних та естетичних умов для розвитку учнів;
  • створення системи позакласної роботи, що сприяє формуванню всебічно розвиненої особистості, здатної до критичного мислення;
  • спрямування виховної роботи на забезпечення Національно-патріотичного виховання, протидію булінгу, запобігання домашньому насильству, профілактику шкідливих звичок та девіантної поведінки. Сприяння  розвитку учнівського самоврядування та    психологічній підтримці учасників освітнього процесу під час війни, професійна орієнтація школярів;
  • прищеплення дітям навичок і потреб здорового способу життя, профілактика негативних явищ в учнівському середовищі.