ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ДИРЕКЦІЯ ЛІЦЕЮ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЛІТЕРАТУРИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ |
ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ |
ВЧИТЕЛІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА, ПЕДАГОГ- ОРГАНІЗАТОР, БІБЛІОТЕКАР |
СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ |
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 1-4 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 5-11 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД ФАКУЛЬТАТИВІВ |
ЄДИНИЙ РЕЖИМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ |
ЗНО, ДПА |
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ |
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА |
ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА |
УЧАСТЬ В ОЛІМПІАДАХ, КОНКУРСАХ, ЗМАГАННЯХ |
НУШ 1-4 класи |
НУШ 5-7 класи |
ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ДИРЕКЦІЯ ЛІЦЕЮ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЛІТЕРАТУРИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ |
ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ |
ВЧИТЕЛІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА, ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР |
СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ |
СТАТУТ ЛІЦЕЮ |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАЯВНІ ЛІЦЕНЗІЇ ТА ДОКУМЕНТИ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ |
СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ |
КАДРОВИЙ СКЛАД ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЗГІНО З ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ |
ФОРМИ ОСВІТИ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ЗАКЛАД |
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА |
ЛІЦЕНЗОВАНИЙ ОБСЯГ ТА ФАКТИЧНА КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ |
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЗАКРІПЛЕНА ЗА ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ ЙОГО ЗАСНОВНИКОМ |
МОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ |
НАЯВНІСТЬ ВАКАНТНИХ ПОСАД |
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ, ЗАРАХУВАННЯ ДО 1-ГО КЛАСУ 2024/25 Н.Р. |
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ |
САМООЦІНЮВАННЯ |
РІЧНИЙ ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ |
УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ |
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ |
ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ |
ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО ТРУДОВОГО РОЗПОРЯДКУ |
КОШТОРИС ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ ПРО НАДХОДЖЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ОТРИМАНИХ КОШТІВ |
ШТАТНИЙ РОЗПИС ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ЗАМОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ |
ПРО ПЕРЕВІД ТА ВИПУСК УЧНІВ |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ |
ПОЛОЖЕННЯ |
РІЧНИЙ ПЛАН |
РЕЖИМ РОБОТИ ЗАКЛАДУ |
ОБЛІК ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
НАКАЗИ |
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 1-4 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 5-11 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД ФАКУЛЬТАТИВІВ |
ЗНО, ДПА |
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ |
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА |
ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА |
ПРОФІЛАКТИКА СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ |
ЄДИНИЙ РЕЖИМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ |
КАНІКУЛИ |
Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
Курси підвищення кваліфікації |
З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ |
ВІДКРИТИЙ УРОК |
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу |
Порядок реагування на доведенні випадки булінгу |
Кодекс безпечного освітнього середовища |
Організація роботи щодо протидії булінгу (цькуванню) |
НУШ 1-4 класи |
НУШ 5-7 класи |
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
ВІСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
ЦИФРОВІ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ |
НАШЕ ШКІЛЬНЕ МЕНЮ |
ХАРЧУЄМОСЬ ПРАВИЛЬНО |
****************
Шановні батьки! Може, вам стане у нагоді напівжартівливий меморандум дитини, складений психологами від її імені.
Меморандум дитини
• Не псуй мене. Я чудово знаю, що мені зовсім не потрібно все, що прошу. Я просто перевіряю тебе.
• Не бійся бути твердим зі мною. Це краще, бо надає мені упевненості.
• Не застосовуй до мене сили. Це вчить мене тому, що сила — найголовніше у світі. Краще, якщо ти мене просто переконаєш.
• Будь послідовним. Це бентежить мене та змушує намагатися уникати робити те, що мені під силу.
• Не обіцяй, коли не впевнений, що зумієш дотриматися своєї обіцянки. Це послабить мою віру в тебе.
• Ігноруй мої провокації. Інакше я прагнутиму отримувати все нові й нові «перемоги».
• Не дуже засмучуйся, коли я скажу тобі: «Я тебе ненавиджу». Насправді, я не це маю на увазі, а хочу, щоб ти пошкодував про те, що ти мені зробив.
• Не змушуй мене почуватися дитиною, тому що я надолужу «дорослою» по¬ведінкою.
• Не роби за мене того, що я можу зробити сам. Не змушуй мене почуватися немовлям, тому що я постійно вимагатиму твоєї допомоги.
• Не виправляй мене перед людьми. Я охоче послухаю, якщо поговориш зі мною тихо, без свідків.
• Не намагайся обговорювати мою поведінку під час конфлікту. Тоді я чомусь не дуже добре чую, а слухаюсь іще гірше. Я зроблю все, чого ти хочеш, але давай поговоримо про це пізніше.
• Не читай мені проповіді. Ти б здивувався, якби дізнався, що я добре усві¬домлюю, що погано, а що — добре.
• Не змушуй мене почуватися так, ніби мої помилки — це гріхи. Я повинен вчитися робити помилки без відчуття того, що я поганий.
• Не чіпляйся до мене. Бо я буду захищатися й оглухну.
• Не вимагай пояснень моєї поведінки. Іноді я справді не знаю, чому я це зробив.
• Не випробовуй занадто мою чесність. Мене легко настрахати, і тоді я говоритиму неправду
• Не забувай, що я люблю експериментувати. Я вчуся життю, тому прошу тебе
• змиритися з цим.
• Не захищай мене від наслідків моєї поведінки. Я повинен вчитися з досвіду.
• Не відштовхуй мене, коли я ставлю чесні запитання. Інакше ти побачиш, що я шукатиму відповіді хто зна де.
• Не відповідай на «дурні» чи безглузді запитання. Якщо відповідатимеш, то
• швидко зрозумієш, що я просто хочу тримати тебе біля себе.
• Ніколи не натякай на те, що ти бездоганний і непогрішний. Це надто багато вимагатиме від мене.
• Не шкодуй, що ми небагато часу разом. Головне те, як ми його провели.
• Не дозволяй, щоб мої страхи стривожили тебе. Тоді я ще більше боятимусь. Демонструй мені свою сміливість.
• Не забувай, що я не можу жити без доброго розуміння та заохочення. Чесно
• зароблене схвалення іноді забувається, а лайка — ніколи.
• Стався до мене так, як ти ставишся до своїх друзів, тоді і я буду твоїм другом. Пам'ятай, я більш навчуся з прикладу, а не з критики.
І крім того, я тебе так люблю! І завжди прагну твоєї любові!
ПАМ'ЯТКА ЩОДО ГРИПУ ТИПУ A/H1N1
Клінічні ознаки грипу типу А/H1N1:
Як можна заразитися вірусом грипу типу А/H1N1? Від іншої хворої людини повітряно-краплинним, повітряно-пиловим шляхом (вірусні частки по повітрю переносяться від хворої людини до здорової під час розмови, кашлю, чхання), при тісному контакті (знаходження на відстані близько 2-х метрів). Як довго є заразним хворий на грип типу А/H1N1? Інфекційний період (період, коли хворий небезпечний для оточуючих) при грипі типу А/H1N1 може бути протягом 7 днів від початку хвороби, але якщо клінічні симптоми хвороби зберігаються - то до їх зникнення. Як попередити зараження грипом типу А/H1N1?
Як запобігти розповсюдженню грипу в дитячих установах?
Що повинні знати батьки, щоб попередити зараження дітей грипом?
Що робити, якщо дитина захворіла на грип ?
Які ознаки захворювання у дитини повинні примусити негайно звернутися за медичною допомогою?
|