Дата народження закладу – 1923 р.
|
"вчителів-методистів" – 10
|
Кількість класів – 26 |
"старших вчителів" – 22
"старший вихователь"-1
|
Кількість учнів – , з них
29 учнів навчається на
індивідуальній формі навчання:
3-педагогічний патронаж,
13-екстернатна форма;
18-сімейна форма.
|
вчителів вищої категорії – 30 |
Кількість педагогів – 50, з яких: |
відмінників освіти – 2 |
Форма навчання - змішана
Місія ліцею: створення умов для всебічного розвитку здорової і самодостатньої особистості, здатної до креативної діяльності та позитивного мислення, творчої самореалізації, забезпечення якісної освітньої підготовки учнів шляхом впровадження філософії ефективного партнерства та співдружності.
Візія ліцею: Позитивні мотиваційні зміни до навчання у здобувачів освіти та до викладання у педагогічних працівників. Піднесення престижності здобуття учнями гарної освіти та набуття високих морально - етичних якостей.
Наші цінності: Дитиноцентризм, співпраця, свобода вибору та креативність, безперервний розвиток, всебічна освіченість, інновації.
На фасаді ліцею розміщений горельєф Анатолія Таранця – випускника ліцею 1956 року, який загинув під час пожежі, рятуючи майно Шполянської матеріально-технічної станції.
У ліцеї запроваджено профілі навчання:
- Філологічний (українська мова та література, англійська мова)
- Математичний
- Історичний
Обладнано 2 комп'ютерні класи. Усі вчителі володіють методикою використання інформаційних технологій, використовуючи її для проведення уроків з різних предметів, пройшли навчання по застосуванню хмарних технологій.
Матеріально-технічна база ліцею
27 навчальних кабінетів
2 комп’ютерних класи з підключенням до мережі Інтернет
2 спортивні зали 2 спортивні майданчики
2 майстерні
бібліотека та читальна зала з комп’ютерами, підключеними до мережі Інтернет
На сьогодні ми ставимо перед собою такі завдання:
- формування ключових компетентностей;
- створення умов для самовизначення і самореалізації учнів у різних видах діяльності з метою становлення повноцінної особистості;
- використання сучасних технологій навчання, професійна спрямованість педагогів на творчу діяльність учнів;
- об'єднання зусиль педколективу, батьків та учнів для створення належних організаційно-педагогічних, морально-психологічних, матеріально-технічних, санітарно-гігієнічних та естетичних умов для розвитку учнів;
- створення системи позакласної роботи, що сприяє формуванню всебічно розвиненої особистості, здатної до критичного мислення;
- спрямування виховної роботи на забезпечення Національно-патріотичного виховання, протидію булінгу, запобігання домашньому насильству, профілактику шкідливих звичок та девіантної поведінки. Сприяння розвитку учнівського самоврядування та психологічній підтримці учасників освітнього процесу під час війни, професійна орієнтація школярів;
- прищеплення дітям навичок і потреб здорового способу життя, профілактика негативних явищ в учнівському середовищі.
|