Меню

Банери

pro-osvity

111111 

УРОКИ ДОВІРИ

Я, ти , він, вона – здорова нація і щасливе майбуття
     Багато людей по всьому світу прагнуть щастя, здоров’я, душевного тепла, хочуть мати поруч ту людину, якій зможуть довіряти! 
   У межах проведення уроків довіри учні 8-А класу з класним керівником Капелюшною І.О. організували круглий стіл з елементами тренінгу на тему: «Я, ти він, вона – здорова нація і щасливе майбуття». Спочатку школярі створили інформаційне гроно «Щастя», а основними його чинниками є саме довіра до друзів, однокласників, малознайомих і зовсім незнайомих людей, здоров’я своє, рідних, друзів.  На тренінг були запрошені імпровізовані гості: лікар, журналіст, історик, соціолог, які допомогли дітям усвідомити, що здоров’я – найбільший скарб.  Впродовж заходу школярі створили пам’ятку «Сім кроків до здоров’я». 
    Під час бесіди за круглим столом учні зробили висновок, що ні гроші, ні влада, ніякі багатства не роблять людину щасливою, якщо вона має проблеми зі здоров’ям.
 14 03 2019
 
Допомога та турбота про когось – мій вибір
         У 8-Б класі класним керівником Обревко Т.В. було проведено годину спілкування на тему:  «Допомога та турбота про когось – мій   вибір».
  Кожного із нас люди сприймають по-різному. Тому потрібно пам’ятати, що вчинки дозволяють оцінити людину, її позитивні якості. Кожен повинен знати, що лише споживачем досягнень та благ людина бути не може. 
    В ході заняття було переглянуто відеоролик про американську дівчинку Рейгел. Допомагати людям можна і потрібно це робити у будь - якому віці.
     Після перегляду відбулося  обговорення сюжету. Чи змогли б ми відмовитись від чогось на користь іншої людини?  Завдяки таким діям, як Рейгел,  світ стає добрішим та сильнішим.
 2019 13 03
 
П’ять кроків до довіри
      У 6-Б класі класним керівником Кунець Л.В. було проведено годину спілкування «П’ять кроків до довіри». Розмова про найцінніший, вічний людський скарб довірує тісно пов’язана з  цінностями людини: любов’ю, повагою, чесністю, милосердям, взаємодопомогою. Ці цінності можна виховати і «виростити в собі», навчитися бути добрим, людяним і милосердним. На занятті учні розігрували сцени з життя, обговорювали «правила довіри», вчилися аналізувати свою поведінку, діяти так, щоб допомогти й підтримати інших під час виконання спільної справи. Адже дуже важливо усвідомити, свою індивідуальність та унікальність, зрозуміти навіщо потрібні друзі, створити довірливі взаємини з ними.
 MyCollages 40
 
Урок довіри «Який я?»

      12 березня в 4-А класі , класним керівником Павленко А.А. було проведено урок довіри на тему «Який я?».
      Мета уроку: звернути увагу кожного на себе, не як істоту, а як особистість, здійснювати самоаналіз і виховувати прагнення до саморозвитку, самооцінки, показати унікальність кожної особистості, розвивати почуття взаємоповаги, взаєморозуміння.
      Розпочався урок ігровим тренінгом «Посмішка по колу». Після нього була проведена вправа «Послухай себе». Виразне читання вірша Н.Григор’євої спонукало учнів  до власних суджень, міркувань, аналізу та обговорення прочитаного.
      Вправа «Охарактеризуй своє ім’я» дала можливість дітям зрозуміти, що вони різні не тільки ім’ям, а й внутрішніми і зовнішніми якостями. А вправа «Мікрофон» довела, що кожна дитина – це індивідум.
   Закінчився урок грою «Ворота любові», де діти змогли відчути турботу про кожного з них та теплоту вчительської душі.

13 03 19

 
Вчилися турбуватися один про одного

      12 березня у 1-Б класі, класним керівником Сіренко Л.М. було проведено урок довіри. Учні вчилися налагоджувати доброзичливі взаємини з однолітками, користувалися різними стратегіями у вирішенні проблем. Проявляли себе такими, якими вони є, турбувалися один про одного. Адже довіра і турбота є найголовнішим у дружбі з однолітками.

12 03 1911

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 3