ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ДИРЕКЦІЯ ЛІЦЕЮ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЛІТЕРАТУРИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ |
ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ |
ВЧИТЕЛІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА, ПЕДАГОГ- ОРГАНІЗАТОР, БІБЛІОТЕКАР |
СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ |
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 1-4 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 5-11 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД ФАКУЛЬТАТИВІВ |
ЄДИНИЙ РЕЖИМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ |
ЗНО, ДПА |
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ |
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА |
ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА |
УЧАСТЬ В ОЛІМПІАДАХ, КОНКУРСАХ, ЗМАГАННЯХ |
НУШ 1-4 класи |
НУШ 5-7 класи |
ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ДИРЕКЦІЯ ЛІЦЕЮ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЛІТЕРАТУРИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ |
ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ |
ВЧИТЕЛІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА, ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР |
СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ |
СТАТУТ ЛІЦЕЮ |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАЯВНІ ЛІЦЕНЗІЇ ТА ДОКУМЕНТИ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ |
СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ |
КАДРОВИЙ СКЛАД ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЗГІНО З ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ |
ФОРМИ ОСВІТИ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ЗАКЛАД |
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА |
ЛІЦЕНЗОВАНИЙ ОБСЯГ ТА ФАКТИЧНА КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ |
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЗАКРІПЛЕНА ЗА ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ ЙОГО ЗАСНОВНИКОМ |
МОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ |
НАЯВНІСТЬ ВАКАНТНИХ ПОСАД |
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ, ЗАРАХУВАННЯ ДО 1-ГО КЛАСУ 2025/26 Н.Р. |
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ |
САМООЦІНЮВАННЯ |
РІЧНИЙ ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ |
УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ |
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ |
ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ |
ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО ТРУДОВОГО РОЗПОРЯДКУ |
КОШТОРИС ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ ПРО НАДХОДЖЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ОТРИМАНИХ КОШТІВ |
ШТАТНИЙ РОЗПИС ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ЗАМОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ |
ПРО ПЕРЕВІД ТА ВИПУСК УЧНІВ |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ |
ПОЛОЖЕННЯ |
РІЧНИЙ ПЛАН |
РЕЖИМ РОБОТИ ЗАКЛАДУ |
ОБЛІК ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
НАКАЗИ |
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 1-4 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 5-11 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД ФАКУЛЬТАТИВІВ |
ЗНО, ДПА |
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ |
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА |
ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА |
ПРОФІЛАКТИКА СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ |
ЄДИНИЙ РЕЖИМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ |
КАНІКУЛИ |
Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
Курси підвищення кваліфікації |
З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ |
ВІДКРИТИЙ УРОК |
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу |
Порядок реагування на доведенні випадки булінгу |
Кодекс безпечного освітнього середовища |
Організація роботи щодо протидії булінгу (цькуванню) |
НУШ 1-4 класи |
НУШ 5-7 класи |
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
ВІСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
ЦИФРОВІ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ |
НАШЕ ШКІЛЬНЕ МЕНЮ |
ХАРЧУЄМОСЬ ПРАВИЛЬНО |
Загальношкльна лінійка до Дня Соборності України |
Написав Administrator | |||
Середа, 22 січня 2025, 12:08 | |||
22 січня у нашому освітньому закладі відбулася урочиста загальношкільна лінійка, присвячена Дню Соборності України. Цей важливий захід об'єднав учнів, вчителів та всіх працівників ліцею навколо ідеї єдності та любові до Батьківщини.
Програма лінійки була насиченою та зворушливою. Учні декламували патріотичні вірші, які прославляли єдність українського народу, його багату історію та незламний дух. Лунали також пісні про Україну, які викликали щирі емоції та підкреслювали гордість за рідну землю.
Кульмінацією заходу стало створення символічного "ланцюга єдності". Усі учасники, об’єднавшись за руки, утворили довгий ланцюг, що символізував згуртованість і силу українського народу. Цей момент став яскравим нагадуванням про історичну подію, коли в 1919 році українці об’єдналися, проголосивши Акт Злуки.
Цей захід став ще одним кроком у вихованні патріотизму та національної свідомості у школярів. Захід не лише надихнув учнів, а й подарував відчуття гордості за свою державу та її народ.
![]() ![]() ![]()
|