Меню

Банери

 image.jpeg

image.gif

111111

криза 

зір

 
****************
Шановні батьки! Може, вам стане у нагоді напівжартівливий меморандум дитини, складений психологами від її імені.
Меморандум дитини
Не псуй мене. Я чудово знаю, що мені зовсім не потрібно все, що прошу. Я просто перевіряю тебе.
Не бійся бути твердим зі мною. Це краще, бо надає мені упевненості.
Не застосовуй до мене сили. Це вчить мене тому, що сила — найголовніше у світі. Краще, якщо ти мене просто переконаєш.
Будь послідовним. Це бентежить мене та змушує намагатися уникати робити те, що мені під силу.
Не обіцяй, коли не впевнений, що зумієш дотриматися своєї обіцянки. Це послабить мою віру в тебе.
Ігноруй мої провокації. Інакше я прагнутиму отримувати все нові й нові «перемоги».
Не дуже засмучуйся, коли я скажу тобі: «Я тебе ненавиджу». Насправді, я не це маю на увазі, а хочу, щоб ти пошкодував про те, що ти мені зробив.
Не змушуй мене почуватися дитиною, тому що я надолужу «дорослою» по¬ведінкою.
Не роби за мене того, що я можу зробити сам. Не змушуй мене почуватися немовлям, тому що я постійно вимагатиму твоєї допомоги.
Не виправляй мене перед людьми. Я охоче послухаю, якщо поговориш зі мною тихо, без свідків.
Не намагайся обговорювати мою поведінку під час конфлікту. Тоді я чомусь не дуже добре чую, а слухаюсь іще гірше. Я зроблю все, чого ти хочеш, але давай поговоримо про це пізніше.
Не читай мені проповіді. Ти б здивувався, якби дізнався, що я добре усві¬домлюю, що погано, а що — добре.
Не змушуй мене почуватися так, ніби мої помилки — це гріхи. Я повинен вчитися робити помилки без відчуття того, що я поганий.
Не чіпляйся до мене. Бо я буду захищатися й оглухну.
Не вимагай пояснень моєї поведінки. Іноді я справді не знаю, чому я це зробив.
Не випробовуй занадто мою чесність. Мене легко настрахати, і тоді я говоритиму неправду
Не забувай, що я люблю експериментувати. Я вчуся життю, тому прошу тебе
змиритися з цим.
Не захищай мене від наслідків моєї поведінки. Я повинен вчитися з досвіду.
Не відштовхуй мене, коли я ставлю чесні запитання. Інакше ти побачиш, що я шукатиму відповіді хто зна де.
Не відповідай на «дурні» чи безглузді запитання. Якщо відповідатимеш, то
швидко зрозумієш, що я просто хочу тримати тебе біля себе.
Ніколи не натякай на те, що ти бездоганний і непогрішний. Це надто багато вимагатиме від мене.
Не шкодуй, що ми небагато часу разом. Головне те, як ми його провели.
Не дозволяй, щоб мої страхи стривожили тебе. Тоді я ще більше боятимусь. Демонструй мені свою сміливість.
Не забувай, що я не можу жити без доброго розуміння та заохочення. Чесно
зароблене схвалення іноді забувається, а лайка — ніколи.
Стався до мене так, як ти ставишся до своїх друзів, тоді і я буду твоїм другом. Пам'ятай, я більш навчуся з прикладу, а не з критики.
І крім того, я тебе так люблю! І завжди прагну твоєї любові!
 
 
ПАМ'ЯТКА ЩОДО ГРИПУ ТИПУ A/H1N1

Клінічні ознаки грипу типу А/H1N1:

  • головний біль,
  • біль у м'язах,
  • біль у горлі,
  • підвищення температури тіла,
  • кашель,
  • нежить, закладання носа,
  • в окремих випадках - блювота і понос.

Як можна заразитися вірусом грипу типу А/H1N1?

Від іншої хворої людини повітряно-краплинним, повітряно-пиловим шляхом (вірусні частки по повітрю переносяться від хворої людини до здорової під час розмови, кашлю, чхання), при тісному контакті (знаходження на відстані близько 2-х метрів).

Як довго є заразним хворий на грип типу А/H1N1?

Інфекційний період (період, коли хворий небезпечний для оточуючих) при грипі типу А/H1N1 може бути протягом 7 днів від початку хвороби, але якщо клінічні симптоми хвороби зберігаються - то до їх зникнення.

Як попередити зараження грипом типу А/H1N1?

  • уникати контакту з особами, що мають прояви грипозної інфекції;
  • обмежити відвідини місць великого скупчення людей;
  • часто провітрювати приміщення;
  • часто мити руки з милом;
  • прагнути не торкатися очей, носа або рота немитими руками;
  • уникати обіймів, поцілунків і рукостискань;
  • прикривати ніс і рот при чханні або кашлі одноразовою носовою серветкою, яку зразу ж після використання потрібно викинути;
  • якщо у людини є симптоми грипу, то необхідно триматися від нього на відстані не менше двох метрів.

Як запобігти розповсюдженню грипу в дитячих установах?

  • під час епідемічного підйому захворюваності на грип нові діти в дошкільні установи не приймаються;
  • виключається переведення дітей із групи в групу;
  • припинити відвідування дитячої установи сторонніми особами;
  • в дошкільних установах велике значення має щоденний огляд дітей при їх приході до неї зранку, і при щонайменших ознаках захворювання діти в колектив не приймаються;
  • приміщення, в якому знаходяться діти, повинні бути добре вентильованими, їх необхідно провітрювати декілька разів протягом дня;
  • необхідне вологе прибирання приміщень не менше двох разів на день;
  • необхідно дотримання дітьми правил особистої гігієни (часте миття рук протягом дня);
  • на час епідемії (пандемії) персонал установи повинен носити марлеві пов'язки;
  • персонал установи повинен бути щеплений проти сезонного або грипу А Н1N1 (при наявності вакцини);
  • особам, що були в контакті з дитиною, у якої підтверджений діагноз грипу А Н1N1, необхідно провести курс хіміопрофілактики озельтамівіром.
  • на час епідемії (пандемії) дитячі установи закриваються.

Що повинні знати батьки, щоб попередити зараження дітей грипом?

  • навчити дітей часто мити руки з милом протягом 20 секунд;
  • батьки також повинні виконувати цю процедуру, що служить добрим прикладом для дітей;
  • навчити дітей кашляти і чхати в серветку або руку;
  • батьки також повинні виконувати цю процедуру, що служить добрим прикладом для дітей;
  • навчити дітей не підходити до хворих ближче, ніж на півтора - два метри;
  • хворі діти повинні залишатися вдома (не відвідувати дошкільні установи і школи);
  • утримуватися дітям і батькам від відвідин місць скупчення людей.

Що робити, якщо дитина захворіла на грип ?

  • при перших ознаках захворювання дитину необхідно покласти у ліжко і викликати лікаря;
  • залишити хвору дитину вдома, окрім тих випадків, коли їй потрібна термінова медична допомога. Не відправляти дитину в школу або до дошкільної установи;
  • хворі на грип небезпечні для оточуючих і повинні бути негайно ізольовані. Неприпустима їх поява в громадському транспорті, дитячих колективах та інших місцях масового перебування людей.
  • хворого необхідно розташувати в окремій кімнаті або огородити ширмою, виділити йому індивідуальний посуд, рушник, предмети особистої гігієни;
  • не допускати контакту хворого із здоровими членами сім'ї, окрім тих, хто доглядає за ним;
  • особа, що доглядає за хворим, повинна носити двошарову марлеву пов'язку або разову маску, яку потрібно міняти кожні 4 години. Після кожного контакту з хворим необхідно ретельно мити руки з милом;
  • маска повинна бути або одноразовою, яку після зміни викинути в корзину, або багаторазовою, яку після прання необхідно ретельно прасувати гарячою праскою;
  • проводити провітрювання приміщення декілька разів на добу;
  • щодня робити вологе прибирання приміщень оселі;
  • повітря в приміщеннях повинне бути достатньої вологості;
  • мати разові носові серветки і корзину для використаних серветок в межах досяжності хворого;
  • створити хворій дитині комфортні умови. Вкрай важливим є спокій, постільний режим;
  • якщо у дитини лихоманка, то їй необхідно дати жарознижуючі ліки (препарати парацетамолу або ібупрофену), після цього викликати лікаря;
  • до приходу лікаря давати дитині пити багато рідини (сік, негазована вода, морс, компот тощо);
  • не слід займатися самолікуванням. Відповідне медикаментозне лікування хворому призначає тільки лікар!

Які ознаки захворювання у дитини повинні примусити негайно звернутися за медичною допомогою?

  • Прискорене або утруднене дихання.
  • Синюшність навкруги рота, інших шкірних покровів.
  • Поява на тілі дитини крововиливів (навіть дуже маленьких), носової кровотечі.
  • Висока температура тіла.
  • Відмова дитини від пиття.
  • Неможливість розбудити дитину або відсутність її реакції на звертання.
  • Надмірне збудження дитини або поява судом.
  • Поява блювоти, частого рідкого стільця.
  • Скарги дитини на сильний головний біль.
  • Відсутність сечовипускання або сліз під час плачу.