Написав Вадим Миколайович
|
Вівторок, 27 вересня 2016, 09:59 |
Учитель повинен оволодіти необхідними знаннями та навичками: ознайомитися з анамнезом, мати уяву про основні види порушень психофізичного розвитку дитини; вивчити стан уваги, стомлюваності, темп роботи кожної дитини; ураховувати стан слуху, зору, особливості моторики та загального фізичного розвитку учня; бути добре ознайомленим з приладами, які використовують його учні з порушеннями зору і слуху, перевіряти придатність слухових апаратів, стежити за чистотою окулярів; навчитися визначати, оцінювати і створювати навчальне середовище для дітей з різними потребами; зрозуміти важливість цілеспрямованого залучення до роботи з дітьми членів родини, встановлення з ними партнерських стосунків; вивчати головні принципи і стратегії колективної командної роботи; навчитися спостерігати за дітьми та оцінювати їх розвиток під час занять; закінчувати заняття, коли діти втомилися чи неуважні; навчитися адаптувати навчальні плани, методики, матеріали та середовище до специфічних потреб дітей; створювати оптимальні умови для спілкування, сприяти налагодженню дружніх стосунків між дітьми і формуванню колективу; формувати в дітей досвід стосунків у соціумі, навичок адаптації до соціального середовища. повагою до дітей та батьків.
|