Меню

Банери

 image.jpeg

IMG 3845

image.gif

111111

криза 

зір

Рекомендації вчителям для успішної роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби
Написав Вадим Миколайович   
Вівторок, 27 вересня 2016, 09:59

Учитель повинен оволодіти необхідними знаннями та навичками:
 ознайомитися з анамнезом, мати уяву про основні види порушень психофізичного розвитку дитини;
 вивчити стан уваги, стомлюваності, темп роботи кожної дитини;
 ураховувати стан слуху, зору, особливості моторики та загального фізичного розвитку учня;
 бути добре ознайомленим з приладами, які використовують його учні з порушеннями зору і слуху, перевіряти придатність слухових апаратів, стежити за чистотою окулярів;
 навчитися визначати, оцінювати і створювати навчальне середовище для дітей з різними потребами;
 зрозуміти важливість цілеспрямованого залучення до роботи з дітьми членів родини, встановлення з ними партнерських стосунків;
 вивчати головні принципи і стратегії колективної командної роботи;
 навчитися спостерігати за дітьми та оцінювати їх розвиток під час занять;
 закінчувати заняття, коли діти втомилися чи неуважні;
 навчитися адаптувати навчальні плани, методики, матеріали та середовище до специфічних потреб дітей;
 створювати оптимальні умови для спілкування, сприяти налагодженню дружніх стосунків між дітьми і формуванню колективу;
 формувати в дітей досвід стосунків у соціумі, навичок адаптації до соціального середовища. повагою до дітей та батьків.