Меню

Банери

 image.jpeg

IMG 3845

image.gif

111111

криза 

зір

Відкритий урок з алгебри у 10 - МФ класі
     14 березня у 10-МФ класі відбувся відкритий урок з алгебри на тему: «Методи розв’язування тригонометричних нерівностей» (вчитель Тішкова Галина Анатоліївна).Заняття пройшло  у спокійній  робочій обстановці, де кожен учень вільно висловлював свою думку, підтримував, або заперечував висловлені ідеї своїх товаришів. Діти працювали самостійно (виконуючи тестові завдання), колективно, спільно з учителем, відпрацьовуючи навички розв’язування подвійних тригонометричних нерівностей та нерівностей, що містять знак модуля, які часто зустрічаються в матеріалах ЗНО з математики. Актуалізація опорних знань відбулась за методикою «Мікрофон». 
     В наш час дуже цінним є вміння працювати в групі, вміти прийняти позицію інших, висловити свою, оцінити своїх товаришів та зробити власну самооцінку. На даному уроці відчулось, що групова робота є звичною для учнів, вони швидко розподілили ролі, активно співпрацювали при розв’язуванні поставленого завдання, презентували результат.
    Галина Анатоліївна звернула увагу на дату проведення уроку, адже в світі 14 березня  відзначається Всесвітній день числа π – найвідомішої математичної константи, було використано історичні довідки та цікаві факти, що стосуються виникнення та розвитку даного математичного поняття.
    Вчителем постійно проводиться робота, що сприяє патріотичному вихованню  дітей.  Щотижня всі учні, яких навчає Галина Анатоліївна, роблять власні дописи в спільному матеріалі під назвою «Україна в числах» де вказують факти, пов’язані з історією, досягненнями, цікавими датами та видатними людьми нашої держави,  які стосуються певного числа (визначеного щотижня в кожному класі). Під час уроків  спільно обговорюють дописи, таким чином збагачуючи свої знання про рідну державу. 
    Результатом роботи стало добре засвоєння матеріалу, продемонстроване при виконанні самостійної роботи. Всі учні отримали гарні оцінки, вчителю вдалося створити для кожного учня ситуацію успіху, що завжди сприяє підтриманню інтересу до навчання, спонукає до активної пізнавальної діяльності.
24 03 23