Написав Administrator
|
Четвер, 26 вересня 2024, 08:00 |
Щороку, 25 вересня, у всьому світі відзначають Всесвітній день мрії. Це свято нагадує нам про те, як важливі мрії для кожної людини. Мрії надихають нас, дарують надію та спонукають до дій.
У 6-Б класі (класний керівник Буз С.О.) було проведено інформаційну хвилинку під гаслом “Не бійтесь мріяти. І головне, не бійтеся вірити, що мрії збуваються!” Учні активно обговорювали свої мрії та прагнення, ділились думками про те, як важливо вірити в свої можливості.
Сьогодні у нас усіх одна спільна мрія — мрія про перемогу і мир. У цей складний час ці прагнення стали особливо актуальними. Ми віримо, що разом зможемо подолати всі труднощі і досягти мирного майбутнього.
Мрії — це не просто фантазії, а важливий елемент нашого життя, який може мотивувати нас до досягнення цілей. Тож не забуваймо мріяти і вірити в те, що наші мрії можуть стати реальністю!
|
Написав Administrator
|
Середа, 25 вересня 2024, 12:33 |
У рамках Всесвітнього тижня протидії булінгу, 25 вересня, у 1-В класі (класний керівник Кучеренко Є.М.) була проведена година спілкування на тему: "Наші долоньки проти булінгу". Під час заходу першокласники дізналися, що таке булінг, його види та можливі наслідки для учасників цього явища. Вчитель детально пояснив відмінності між булінгом та звичайними конфліктами, а також розповів про заходи відповідальності, які можуть бути застосовані до булерів.
Також діти створили символічні "долоньки проти булінгу", що стали закликом до взаємоповаги та підтримки одне одного. Цей творчий процес допоміг учням краще зрозуміти важливість єдності у боротьбі з цькуванням.
Тема булінгу є надзвичайно важливою для обговорення та розуміння на всіх рівнях, особливо у освітньому закладі, де формуються перші соціальні навички дітей. Проведене заняття стало першим кроком на шляху до створення безпечного та дружнього середовища, де кожен учень почувається захищеним і важливим.
|
Написав Administrator
|
Середа, 25 вересня 2024, 12:22 |
Практичний психолог Тимчак Аліна Олександрівна провела онлайн зустріч для учнів 5-А класу на тему, яка торкається однієї з найактуальніших проблем сучасної школи – булінгу. Зустріч, що мала назву "Точка зору: світ очима булера та жертви", була спрямована на розвиток у дітей здатності глибше розуміти різні аспекти цього явища, а також підвищити рівень емпатії та критичного мислення щодо власних вчинків.
Однією з центральних вправ стала рольова гра, де кожен учень зміг спробувати себе в ролі булера, жертви та свідка. Цей метод дозволив дітям не просто абстрактно говорити про проблему, а на власному досвіді відчути, як виглядає ситуація для різних її учасників. Такий формат сприяв глибшому усвідомленню емоцій, мотивів та викликів, які стоять перед булером, жертвою та тими, хто спостерігає за конфліктом.
Під час гри учні, виконуючи роль булера, мали можливість задуматися над причинами агресії, зрозуміти, що часто вона є проявом невпевненості або внутрішніх проблем. У ролі жертви вони відчули глибокий емоційний біль та безпорадність, які супроводжують ситуації булінгу. Нарешті, у ролі свідка учні проаналізували, наскільки велика відповідальність лежить на тих, хто має можливість втрутитися, щоб зупинити насильство або підтримати жертву.
Завдяки цій вправі діти не лише побачили ситуацію з різних ракурсів, але й зробили важливі висновки про те, наскільки значущим є запобігання булінгу на ранніх стадіях. Важливим результатом зустрічі стало усвідомлення учнями ролі взаємоповаги, підтримки та активного втручання в конфліктні ситуації, щоб допомогти створити безпечну атмосферу для всіх.
Цей захід став ще одним кроком у напрямку формування здорового та толерантного середовища у ліцеї, де кожен учень може відчувати себе почутим і захищеним.
|
Написав Administrator
|
Середа, 25 вересня 2024, 08:38 |
24 вересня 2024 року у стінах нашого закладу відбулося захопливе та пізнавальне заняття, присвячене розв’язанню одного з найбільш актуальних питань сучасного шкільного життя — булінгу та конфліктам. Учні 6-Б класу активно взяли участь у вікторині "Булінг чи конфлікт", метою якої було допомогти розібратися в суті цих явищ та навчитися відрізняти одне від одного.
Практичний психолог, Тимчак А.О., соціальний педагог, Полулях Я.О, розпочали заняття із короткого огляду основних понять. Після цього учасники отримали запитання, у яких потрібно було визначити, чи є ситуація булінгом чи звичайним конфліктом. Учні впевнено відповідали на питання, демонструючи гарні знання. Кожен випадок учні активно обговорювали і це дало можливість глибше зрозуміти особливості різних ситуацій.
Також під час заняття було проведено диспут на тему: "Спостерігачі чи свідки? Хто є учасниками конфліктної ситуації та булінгу?". Учні обговорювали ролі сторонніх осіб у таких випадках, їх відповідальність та вплив на розвиток ситуації. Як виявилося, свідки подібних інцидентів можуть відігравати як позитивну, так і негативну роль — залежно від їхньої поведінки та активності.
У заключній частині заходу учні продемонстрували глибоку зацікавленість у темі та готовність протистояти булінгу у молодіжному середовищі. Діти зрозуміли, що конфлікти є природною частиною життя, але їх слід розв'язувати мирним шляхом, тоді як булінг — це серйозна проблема, яку не можна ігнорувати. Важливо не лише допомагати жертвам, але й змінювати ставлення до самого явища через активну позицію кожного учасника шкільного колективу.
Подібні заходи допомагають формувати атмосферу взаємоповаги та відповідальності, що є основою здорового освітнього середовища.
|
Написав Administrator
|
Вівторок, 24 вересня 2024, 12:40 |
У рамках Всеукраїнського тижня протидії булінгу для учнів 3-А класу ( класний керівник Сіренко Любов Михайлівна та асистент вчителя Мамітько Марія Володимирівна) було проведено годину спілкування "Зупинимо булінг разом". Метою даного заходу було ознайомити учнів з поняттям "булінг", його видами та проявами; навчити розрізняти "конфліктні ситуації" та ситуації "булінгу"; розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій; формувати негативне ставлення до булінгу( неприпустимість проявів булінгу в дитячому середовищі). Під час спілкування третьокласники вчилися контролювати себе в ситуаціях булінгу, виконуючи вправи "Врятуй пташечку" та " Скріпка". Прослухавши та обговоривши притчу "Все залишає свій слід" діти вчилися толерантному спілкуванню, а пепеглядаючи мультфільми "Жив собі чорний кіт" та "Вірте у любов, вірте у Різдво", зрозуміли ,що є ситуації булінгу та конфліктні ситуації, а також вчилися зупиняти булінг за допомогою вправи: Коло ідей " Як зупинити насильство?". Маленьким нушівцям було наголошено на тому, що тільки взаємоповага та толерантне ставлення один до одного допоможе уникнути булінгу серед дітей.
|
Написав Administrator
|
Вівторок, 24 вересня 2024, 10:10 |
23 вересня 2024 року в Шполянському ліцеї №1 стартував Всесвітній тиждень протидії булінгу, який триватиме до 27 вересня. Практичний психолог та соціальний педагог організували для учнів 6-А класу годину спілкування на тему "Викресли булінг". Діти брали участь у різних інтерактивних вправах, де мали змогу опрацювати власне бачення ситуацій булінгу та дізналися, як їм можна запобігати та протидіяти. Учні жваво обговорювали проблематику, ділилися своїми думками й активно взаємодіяли, що сприяло зміцненню класного колективу та підвищенню рівня розуміння важливості боротьби з булінгом.
|
Написав Administrator
|
Понеділок, 23 вересня 2024, 09:28 |
20 вересня до Шполянської громади завітали артисти Коломийського академічного обласного українського драматичного театру ім. І. Озаркевича. Вони представили дві вистави: для наймолодших жителів громади — казкову постановку «Кіт у чоботях», а для дорослої аудиторії — класичну комедію «Сватання на Гончарівці».
На виставу «Кіт у чоботях» завітали учні 1-5 класів нашого освітнього закладу. Для дітей це була неймовірна подорож у світ казки, де вони із захопленням стежили за пригодами головного героя та його друзів. Така можливість відвідати професійну театральну постановку стала для них справжнім святом.
Учні 6-10 класів мали змогу насолодитися комедією «Сватання на Гончарівці», де актори втілили традиційну українську історію про кохання та родинні стосунки. Вистава викликала сміх та емоційне піднесення у глядачів, адже акторська гра та майстерне виконання ролей не залишили байдужим нікого.
Низький уклін нашим захисникам, завдяки яким ми маємо можливість мирно збиратися на такі культурні події, і щира подяка артистам, за тепло і позитивні емоції !
|
Написав Administrator
|
Понеділок, 23 вересня 2024, 08:20 |
Під таким гаслом учні 1-А класу (класний керівник Лихенко С.П.) відзначили День миру. Це свято нагадує нам про важливість миру у світі і в житті кожної дитини.
Учні ознайомилися з історією свята, переглянули пізнавальний відеоролик, який розповідав про значення миру для кожної людини.
Особливою частиною заходу стало виготовлення паперових голубів — символу миру. Кожен учень створив свій унікальний голуб, вносячи в нього частинку свого бачення миру. Це заняття було не тільки творчим, а й навчальним: діти обговорювали, як важливо зберігати мир у своїй родині, школі та в Україні.
Захід пройшов весело, цікаво та пізнавально.
|
Написав Administrator
|
Понеділок, 23 вересня 2024, 06:52 |
Учні 7-Б класу долучилися до відзначення Міжнародного дня миру. Під час години спілкування разом з класним керівником, Вакуленко Т.Л., обговорили актуальні проблеми миру в світі та в Україні. Діти поділилися своїми думками про те, що для них означає мир, і як кожен з нас може внести свій вклад у його збереження. Особливим моментом став творчий майстер-клас з виготовлення голубів миру – символів спокою та надії. Цей захід став нагадуванням про те, що мир – це цінність, яку потрібно берегти щодня. Кожен голуб став унікальним творінням, що відображало індивідуальність його автора. Ця творча робота стала яскравим доповненням до нашої розмови про мир і надихнула нас на добрі справи.
|
Написав Administrator
|
П'ятниця, 20 вересня 2024, 10:27 |
У 6-В класі була проведена година спілкування присвячена Міжнародному Дню Миру в формі цікавого діалогу, в поєднанні з вікториною. Здобувачі знань разом з класним керівником, Кісілем В.В., обговорювали актуальні проблеми сучасного світу, такі як війни, конфлікти, дискримінація. Діти активно висловлювали свої думки, пропонували рішення. Учні дійшли висновку, що навіть маленькі добрі вчинки можуть змінити світ на краще. Також дітям було запропоновано пройти вікторину, яка дала зрозуміти, що необхідно цінувати мир, розуміти інших людей та працювати в команді. Ці знання та навички будуть корисними впродовж життя. Адже мир – це найцінніший скарб, який ми маємо берегти.
|
|
|