З 10 квітня в нашій школі стартував предметний тиждень з біології, мета якого полягає у тому, щоб привернути увагу учнів до предмета та поглибити їхні знання. Кожен день тижня має свій колір і план заходів.
Вівторок - день 1 – жовтий – Почни день з посмішки 1. Відкриття тижня. Лінійка для учнів молодших класів. 2. Анкетування учнів «Ставлення до шкідливих звичок» (10 кл.) 3. Виготовлення буклетів-пам’яток «Не дай СНІДу шанс» 4. Тренінг по профілактиці шкідливих звичок «Знати, щоб жити» (10МФ кл.) 5. Фотовиставка «Природа у жовто-блакитних кольорах» 6. Хвилинка спілкування
Середа – день 2 – зелений – Оберігай першоцвіти 1. Змагання між учнями 6-х класів «Біологічні перегони» 2. Інтелектуальна гра для учнів 7-х класів «Брейн-ринг» під девізом «Ти у світі не один, що ти знаєш про тварин?» 3. Фотоколаж «Селфі з моїми домашніми улюбленцями» (1-4 кл) 4. Хвилинка спілкування
Четвер – день 3 – червоний – Допоможи безпритульній тварині 1. Бліц-турнір для учнів 9 класу 2. Перегляд кінофільму «100 великих відкриттів. Біологія»(9 кл) 3. Віртуальна екскурсія «Різноманітність видів у природі» (11 кл) 4. Виставка творчих робіт учнів початкових класів «У світі тварин» 5. Хвилинка спілкування
П’ятниця-день 4 - синій –Люби природу 1.Закриття тижня біології. Підведення підсумків. 2.Зустріч з лікарем гастроентерологом. (8 кл.) 3.Флешмоб 4.Хвилинка спілкування Кольоровий тиждень біології, що пройшов у школі був змістовним і цікавим. Щодня для учнів школи проводились інформаційні хвилинки, під час яких діти знайомились із значеннями кольорів та девізами дня, до яких вони приурочені. На протязі тижня була проведена біологічна вікторина, найактивнішими учасниками якої стали : Виртос В., Мар’яш А., Жданова В. (10 кл.), Гадіон А., Клюковська А., (8 кл.), Кшановська О. (7 кл.), Гадіон Ю., Ілляшенко В., (6 кл.). Учні із задоволенням брали участь в конкурсі фотогазет та колажів. Підводячи підсумки, можна впевнено сказати, що тиждень цей був дуже насиченим і надовго закарбувався у пам'яті учнів. Всі мали чудову можливість дізнатись багато нового та пізнавального.
|