Написав Вадим Миколайович
|
П'ятниця, 01 березня 2019, 12:51 |
Державна символіка – зовнішня атрибутика країни у формі знаків, символів, кольорів тощо, яка репрезентує національно - державницьку ідею. Кожна держава має свої символи, за якими її відрізняють. Це Прапор, Герб і Гімн. Вони є національними символами. Такі три основні символи має й Україна. А стали вони символами зовсім не випадково, бо мають давню і цікаву історію. Саме про державні символи йшла мова в 3 – Б класі. Учні розширювали свої знання про державну символіку, історичне минуле нашого народу, культурну спадщину нашого краю. Свої національні символи люди повинні шанувати й берегти. Про це записано у Конституції України: «Захист Вітчизни, її незалежності та територіальної цілісності, шанування її державних символів є обов'язком громадян України».
|
Написав Вадим Миколайович
|
Понеділок, 25 лютого 2019, 13:09 |
21 лютого найменші вихованці нашої школи, учні 1-А класу, поринули у цікаву подорож «Світом живої природи». Свою подорож розпочали з ранкового кола, на якому провели вправи «З насіння в дерево», «Подаруй посмішку», «Долонька настрою», «Куб», метод «Прес». Класний керівник Зоя Михайлівна Кугот створила позитивну атмосферу на весь урок. Діти з’ясували, кого відносять до групи звірів. Цікаві групові, парні форми роботи були проведені з допомогою цеглинок «Lego»: «Сонечко», «Світлофор», «Сходинки», «Малята загубились». Учні презентували свої лепбуки. Такий урок дає змогу розвивати соціальні та навчальні навички, поєднуючи соціальний, емоційний розвиток кожного учня. Позитивний досвід уроку сприяє розвитку доброти, емпатії.
|
Написав Вадим Миколайович
|
П'ятниця, 22 лютого 2019, 14:44 |
Для кожного народу мова – найбільший скарб, одне з багатьох див, створених людиною, і кожен має завжди пам’ятати, хто він, звідки родом, де його коріння. Кожна людина повинна знати свою мову, любити її, цінувати, берегти. 21 лютого наша країна разом з усім світом відзначає Міжнародний День рідної мови. Із нагоди цього свята у нашій школі відбулися заходи, метою яких було – поглибити знання учнів про рідну мову, її історію; формувати національну свідомість школярів, виховувати поважне ставлення до мови: 1.Написання диктантів про мову (2-11 кл.) 2.Виставка в шкільній бібліотеці «Моє ти диво калинове, кохана материнська мово» 3. Конкурс знавців українських казок «Казкар» (2-4 кл.) 4.Виступ лекторської групи «Лиш народи явлені у Слові, достатньо можуть жити на Землі»(1-5 кл.) 5.Інформаційний вісник «21 лютого Міжнародний День рідної мови» 6.Випуск стінгазет «Мова калинова» (5-11 кл.) 7.Мовознавча вікторина «Слово до слова – зложиться мова» (6 кл.) 8. Вікторина «Перли української мови» (5 кл.) 9.Брейн-ринг «Цікаве про слово» ( 8 кл.) 10.Усний журнал «День рідної мови»( 10 кл.) 11.Круглий стіл «Цікаві факти про українську мову» (11кл.) 12. Мовознавчий квест (9 кл) 13. Участь у написанні Диктанту Єдності громади.
|
Написав Вадим Миколайович
|
Четвер, 21 лютого 2019, 14:56 |
Формування здорового способу життя є обов’язковим завданням і умовою розумового та творчого розвитку особистості. Соціальним педагогом Мозговою Н.О. були проведені заняття на тему : «Здоровий спосіб життя – все в твоїх руках» в 7-их класах та «Здоров’я бережіть, доки малі » в 2-их та 4-их класах. Заняття були спрямовані на формування в дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я . Із учнями обговорили 7 найважливіших правил здорового способу життя, створили тематичний колаж, віночок здоров’я , виставку малюнків т. ін.
|
Написав Вадим Миколайович
|
Четвер, 21 лютого 2019, 14:52 |
Педагогічним колективом школи прийнято рішення про розробку Кодексу безпечного освітнього середовища 19 лютого 2019 року відбулось засідання педагогічної ради школи Одним із питань, що розглядались, було питання « Про формування безпечного освітнього середовища та запобігання явищам булінгу в Новій українській школі». Педагоги були одностайними в тому, що запобігання та профілактика випадків шкільного насильства є одним із найважливіших завдань на сьогодні, оскільки жорстоке ставлення до дитини неминуче призводить до низки руйнівних наслідків, а саме: шкільної дезадаптації, академічної неуспішністі, психологічних розладів, закріплення в свідомості негативних уявлень про себе, зниження самооцінки, порушення соціалізації, соціальної дезадаптація, травматизації або суїциду. Основними ідеями сучасної освіти, що підтримуються і поширюються Концепцією Нової української школи є ідеї забезпечення прав, свобод та інтересів дітей. Вже ні для кого не є таємницею, що суспільний запит спрямовується на школу, яка є не тільки місцем, де діти навчаються, а, насамперед, простором для повноцінного розвитку, осередком успішних, креативних і щасливих людей. Такий омріяний навчальний заклад можливий лише в атмосфері фізичного комфорту, сприятливого соціального та психологічного мікроклімату, що підтримує особистість, яка розвивається, вчасно реагує на її потреби та з повагою ставиться до кожного. З цією метою у школах громад запроваджується Кодекс безпечного освітнього середовища. Головною метою КБОС у закладі є навчання дітей і дорослих безпечній взаємодії в освітньому процесі, а також захист дітей від насильства та зловживань з боку однолітків і дорослих (батьків, опікунів, працівників навчальних закладів). Йдеться про психологічний, екологічний, інформаційний аспекти безпечного освітнього середовища.
Основні завдання, які покликаний виконувати КБОС у закладі освіти:
- Виявити чинники, які перешкоджають безпеці учасників освітнього процесу.
- Відпрацювати систему узгоджених поглядів і уявлень учнів, педагогів, психологів, батьків на освітнє середовище школи.
- Обґрунтувати умови організації безпечного освітнього середовища та вимоги (критерії) до його ефективної організації для кожного учасника освітнього процесу.
- Скласти мінімальну та доступну програму навчання для учнів, педагогів, батьків.
- Сформулювати конкретні рекомендації учням, педагогічним працівникам, адміністрації школи, батькам щодо організації безпечного середовища в навчальному закладі.
Таким чином, КБОС:
- Містить конкретні та чіткі правила поведінки усіх учасників освітнього процесу у навчальному закладі (мої права закінчуються там, де починаються твої права).
- Допомагає виявити небезпечні ситуації та належно реагувати на них, запроваджуючи чіткі процедури втручання (що і коли потрібно робити, хто повинен робити, до кого звернутися, які документи оформити, за яким зразком). Зокрема, у випадках, коли необхідно оперативно прореагувати та втрутитися в ситуацію (насильство зі сторони батьків, опікунів, учителів, конфлікти між учнями, булінг тощо).
- Забезпечує виконання вимог законодавства щодо гарантування безпеки усім учасникам освітнього процесу.
Рішенням педагогічної ради у освітньому закладі створено робочу групу, до складу якої увійшли: Лепенець Н.Л – заступник директора з виховної роботи, Косенко Н.А – практичний психолог, Мозгова Н.О. – соціальний педагог, Кугот З.М. -класний керівник 1 класу НУШ, Лихенко С.П. – вчитель початкових класів, Буз С.О. – вчитель хімії, Шкарбан В.М. – вчитель інформатики. Завданням робочої групи є: провести аудит освітнього закладу, організувати та провести навчання педагогів, батьків, учнів з даного питання, скласти проект КБОС та обговорити і затвердити його на засіданні Ради школи. |
Написав Вадим Миколайович
|
Четвер, 21 лютого 2019, 14:38 |
День Героїв Небесної Сотні відзначається щорічно 20 лютого згідно з Указом Президента від 11 лютого 2015 року № 69/2015 “Про вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні”. Саме в ці дні п’ять років тому під час Революції Гідності протистояння між українським народом і тодішнім режимом сягнуло свого піку. 20 лютого 2014 загинуло найбільше активістів Євромайдану. Загалом революційні події зими 2013-2014 років забрали життя понад ста активістів Майдану. 21 лютого 2014 року офіційна влада України юридично визнала жертвами загиблих мітингувальників Майдану. Цього дня на Майдані відбулося прощання із загиблими повстанцями, яких в жалобних промовах назвали “Небесною Сотнею”, а під час прощання із загиблими лунала пісня “Плине кача…”, яка стала українським народним реквіємом. Під час мітингу 20 лютого 2019 року ми всією шкільною громадою запалили свічу пам’яті та вшанували загиблих героїв Майдану хвилиною мовчання. Потім у небо злетіли жовто – блакитні кульки, символізуючи душі тих, хто поклав життя заради кращої долі нашої Батьківщини. В ці скорботні для нашого народу дні ми знову і знову згадували події Майдану: підготували інформаційний вісник, виставку стіннівок «Шлях до волі», переглянули документальну відеохроніку. В кожному класі відбулась година спілкування на тему «Зима, що змінила нас». Героям слава!
Вшанування пам'яті Героїв Небесної Сотні (відео)
|
Написав Вадим Миколайович
|
П'ятниця, 15 лютого 2019, 14:09 |
15 лютого – День вшанування учасників бойових дій на території інших держав. Ми з великою пошаною ставимося до тих, чия молодість виявилась обпаленою полум’ям афганської війни, кому довелось у мирний час бути учасником бойових дій, хто засвідчив перед усім світом свою відвагу, стійкість, хто готовий був віддати життя, прикривши собою товариша. До річниці виведення військ із республіки Афганістан з учнями провели години спілкування «Афганістан: наша пам'ять і наш біль», випустили інформаційний вісник, організували виставку в шкільній бібліотеці «30-та річниця виведення військ з Афганістану», провели інформаційні хвилинки для учнів 2-4 класів. Бажаючим було запропоновано переглянути фільми та презентації про події афганської війни. Але подією дня стала зустріч з воїном–афганцем Гераськіним Володимиром Васильовичем. Ми з великою цікавістю слухали його розповідь, переглядали фотографії, нагороди, яких, до речі, у Володимира Васильовича більше десяти.
|
Написав Вадим Миколайович
|
Четвер, 14 лютого 2019, 14:07 |
14 лютого - День Святого Валентина – день, коли люди відкрито говорять про найпрекрасніше у світі почуття – про кохання. В цей холодний лютневий день на душі тепло, як ніколи, а повітря заполонили відчуття щастя і романтики. Сьогодні наша школа виглядає по – особливому ошатною і святковою. Стіни і двері класних кімнат дбайливо прикрашені великою кількість червоних валентинок. Всіх радує Валентинове дерево , створене за допомогою учнів початкових класів: саме вони виготовили валентинки, які прикрасили деревце. Рано - ранесенько почала працювати святкова пошта, і «Скринька кохання» була переповнена валентинками. Працювала пошта до шостого уроку, а потім представники шкільного парламенту разом з педагогом-організатором розібрали її та рознесли адресатам. Шкільні коридори прикрашати вітальні стіннівки, які виготовили учні 5-9 класів. Під час перерв лунала гучно музика, діти танцювали, веселились . Прес-центр школи виготовив вітальні листівки, якими привітав усіх вчителів школи, а також діток, які навчаються на індивідуальній формі навчання, подарувавши частинку тепла і доброти. Загалом свято пройшло весело і цікаво, у всіх панував святковий настрій.
|
Написав Вадим Миколайович
|
Вівторок, 12 лютого 2019, 14:05 |
Напередодні Дня Святого Валентина вихователем Мариною Миколаївною Єдин було проведено заняття гуртка «Творчі промінчики» з вихованцями ГПД 2-А та 3-А класів. Тема заняття була присвячена Дню закоханих. З цікавістю діти слухали про історію виникнення цього свята, про те , як звучить фраза «Я тебе кохаю» на різних мовах світу. Вихованці з великим захопленням виготовляли паперові валентинки та Валентинове дерево , яким потім прикрасили свою класну кімнату. Завдяки таким заняттям у дітей розвиваються творчі здібності, формується ввічливе ставлення до рідних та своїх однолітків.
|
Написав Вадим Миколайович
|
Понеділок, 11 лютого 2019, 12:42 |
Японія, Токіо, мистецтво орігамі, суші та милозвучна мелодія – саме таким цікавим та оригінальним видався урок трудового навчання в 2-Б класі . Класний керівник Ю.В.Стеценко почала цікаву подорож із привітання на японській мові . Дітлахи дуже швидко вивчили невідомі слова і ще впродовж всього дня віталися та прощалися «по-японськи». Тема уроку ознайомила учнів з мистецтвом складання паперу орігамі, діти виконували роботу «Човники на морі». Учні за урок навчилися не лише складати паперові човники , але й дізналися про національний одяг Японії та Китаю, ознайомилися з особливостями страв національної кухні, дізналися про звичаї та обряди екзотичної країни. Дуже цікавими та пізнавальними виявилися повідомлення дітей про види та типи кораблів. Учні з захопленням слухали та розповідали про величезні вітрильники, лайнери, крейсери та підводні човни. Не менш цыкавою була інформація про водойми України. Окремі учениці навіть продемонстрували національний одяг Японії та Китаю (за що окреме спасибі батькам). По закінченню уроку діти оформили виставку робіт, якою дуже пишалися. На цьому уроці учні навчилися новому, почули і побачили багато захоплюючого та раніше невідомого.
|
|
|