Написав Administrator
|
Середа, 07 квітня 2021, 07:31 |
Щоб берегти землю, природу,
Треба її полюбити,
Щоб полюбити, треба пізнати.
Пізнавши – неможливо не полюбити.
Ми живемо у віці бурхливого технічного прогресу. На даний час екологія – це спосіб життя і мислення кожної людини. Сьогодні вже мова йде не про те, щоб змінити життя, а щоб його врятувати. Учні 7-А класу взяли участь у екологічній грі «Моє довкілля». Чотири команди змагалися за звання найкращого знавця довкілля. Перемогу отримала команда «Трава», яка гідно крокувала екологічними стежинами.
|
Написав Administrator
|
Вівторок, 06 квітня 2021, 12:20 |
Значення книги в житті кожної людини і суспільства в цілому величезне. Бо книга – одне з найдивовижніших чудес світу, створених людиною, яка впродовж багатьох століть захоплює, дивує, навчає майбутнє покоління. Книга-джерело знань. Тому треба любити, цінувати книгу.
Так і у нашому освітньому закладі вже є традицією відзначати Тиждень книги. Цьогорічний девіз: «Кидай мишку-візьми книжку». Його проведення набуває великого значення : допомагає дітям відчути радість спілкування, з книгою, привертає до проблем дитячого читання.
Цього року Тиждень відкрила виставка-запрошення «Бібліотека-скарбниця знань».
Протягом тижня до уваги дітей було представлено ряд заходів:
- годину цікавих повідомлень «Про все цікаве звідусіль»
- книжкову виставку «Книги – ювіляри 2021 року»
- конкурс малюнків «Моя улюблена казка»
- вікторина «Найкращий читач»
Бібліотекар школи В.П. Погасій провела вікторину «Найкращий читач» з учнями 2-4 класів. Переможці були нагороджені грамотами.
Тиждень пройшов змістовно та цікаво. Він був насиченим, приніс безліч сюрпризів і усвідомлень того, що книга залучає учнів не тільки до невичерпних джерел знань, а й перетворює бібліотеку в справжній храм Книги, в якому кожний читач відчуває себе бажаним гостем.
|
Написав Administrator
|
Вівторок, 06 квітня 2021, 09:39 |
У рамках відзначення Тижня охорони довкілля в 9-Б класі пройшов виховний захід присвячений Дню здоров’я. Учні розглянули негативний вплив на організм людини нікотину. Експериментально довели вплив шкідливих звичок на здоров’я людини провівши практичний експеримент «Руйнівник». За допомогою вправи «Сила звички» учні наочно продемонструвати залежність людини від шкідливих звичок.
|
Написав Вадим Миколайович
|
Понеділок, 05 квітня 2021, 09:22 |
|
Написав Administrator
|
П'ятниця, 02 квітня 2021, 13:09 |
2 квітня – Всесвітній день розповсюдження інформації про аутизм. Ця дата, запроваджена Генеральною Асамблеєю ООН, покликана привернути увагу світової спільноти до дітей і дорослих, які живуть з аутизмом.
Соціальний педагог, Скринник Т.Ю. сьогодні ознайомлювала учнів 2-В класу з поняттям «аутизм». Школярі переглянули мультфільм «Петрик і Фонтани», де розповідається про дружбу дівчинки та хлопчика з розладами аутистичного спектра. Діти дізнались, що аутизм це не хвороба, а особливий тип психічного розвитку. Такі люди інакше бачать і розуміють світ, їм важче виокремити основне та другорядне, частину й ціле. Але якщо їх зацікавить певна тема, вони точно досягають у ній рівня експерта. Підсумком заняття стало виготовлення долоньок щастя, на яких кожен учень написав побажання особливим діткам.
|
Написав Administrator
|
Четвер, 01 квітня 2021, 13:00 |
«Хто такий справжній друг?» - з такого запитання розпочалась година психолога в учнів 5-Б класу. Школярі вкотре обговорили поняття «дружба», «найкращий друг», «дружелюбність». Прослухали та проаналізували оповідання «Гарні друзі», згадали різні ситуації з власного шкільного життя.
Працювали в групах з прислів’ями про дружбу, зіграли в мікрофон «Кого можна назвати справжнім другом», «Чи можна мене назвати справжнім другом».
По завершенню заняття разом з Тетяною Юрівною учні створили колаж на тему «Справжній друг. Який він?», де вказали найкращі якості своїх друзів.
|
Написав Вадим Миколайович
|
Вівторок, 30 березня 2021, 14:36 |
До Дня птахів, який щороку святкують 1 квітня, в 1 - А класі відбулася година спілкування на тему «Охороняй і бережи пташину, піклуйсь про неї і допоможи в скрутну хвилину».
Під час якої класний керівник Кавун Ольга Михайлівна продовжувала формувати в учнів поняття «птахи»; ознайомила учнів із зимуючими птахами своєї місцевості; розширила уявлення про заходи по охороні птахів взимку; розвивала уважність, пізнавальний інтерес, логічне мислення; виховувала любов до природи, бажання допомагати птахам, екологічну культуру.
|
Написав Administrator
|
П'ятниця, 26 березня 2021, 13:11 |
З метою привернення уваги учнівської молоді до проблем охорони птахів та їхніх природних біотопів, залучення учнів до активної природоохоронної роботи, Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді та Українське товариство охорони птахів провели щорічну природоохоронну акцію «Горлиця звичайна — птах року 2020».
У Всеукраїнську природоохоронно-пропагандистську акцію «Горлиця звичайна — птах року 2020» активно включилися і учні нашої школи. Напередодні Нового року , ми отримали радісну звістку – перемога у обласному етапі акції. І от нова, очікувана звістка – перемога на Всеукраїнському рівні! Робота учнів та їх класного керівника Павленко Антоніни Анатоліївни і вихователя групи продовженого дня Задорожньої Надії Степанівни отримала найвищу оцінку конкурсу – 95 балів!
Така висока оцінка роботи наших учнів і колег є дуже приємною і важливою для усього колективу закладу освіти, але головне – це привернення уваги дітей до необхідності збереження довкілля нашої рідної землі. У рамках акції було сплановано та проведено низку заходів, зокрема: вивчення біології горлиці шляхом організації експедицій (екскурсій), різноманітні конкурси, тематичні заняття, бесіди. У ході акції учні також вивчили біологічні особливості різних видів птахів України, які потребують охорони. Крім того, було проведено масштабну природоохоронно-просвітницьку роботу.
|
Написав Вадим Миколайович
|
П'ятниця, 19 березня 2021, 14:39 |
|
Написав Administrator
|
П'ятниця, 19 березня 2021, 11:37 |
Учні 9-Б взяли участь у проєкті 1000 уроків щастя до Міжнародного Дня Щастя 20 березня 2021 року . Тема щастя дуже особиста. Щастя кожен сприймає по-своєму. Урок розпочався з вимірювання рівня щастя, потім виконали вправу з картками: «Моє щастя: яке воно?» На що схоже щастя? У кожного є свій образ. Поділилися найщасливішими моментами у своєму житті.
|
|
|