Написав Вадим Миколайович
|
Середа, 14 вересня 2016, 10:09 |
- створення сприятливого психологічного клімату для дитини з боку всіх членів родини;
- роль самооцінювання дитини в адаптації до школи (чим нижче самооцінювання, тим більше труднощів у дитини у школі);
- перша умова шкільного успіху – самоцінність дитини для її батьків;
- формування інтересу до школи, прожитого шкільного дня;
- обов’язкове знайомство з дітьми класу і можливість спілкування з ними після школи;
- неприпустимість фізичних покарань, залякування, критики на адресу дитини, особливо у присутності інших людей (бабусь, дідусів, однолітків);
- виключення таких мір покарання, як позбавлення задоволень, фізичні й психічні покарання;
- урахування темпераменту дитини у період адапації до шкільного навчання;
- надання дитині самостійності в навчальній роботі й організація контролю за її навчальною діяльністю;
- заохочення дитини не тільки за навчальні успіхи;
- моральне стимулювання досягнень дитини;
- розвиток самоконтролю і самооцінювання, самодостатності дитини.
|