Я і мій клас |
Написав Вадим Миколайович | |||
Понеділок, 12 листопада 2012, 14:32 | |||
Згуртування класного колективу, створення сприятливого психологічного мікроклімату – основне завдання кожного класного керівника. Тому не дивно, що провідними темами класних виховних годин та годин спілкування є дружба, товариськість, толерантність, взаємодопомога, підтримка і т.д.
Під час проведення тренінгового заняття « Я і мій клас» із залученням практичного психолога школи Н.А.Косенко, учні 6- А класу ( кл. керівник - Вдовиченко О.І.) активно приймали участь у рольових іграх, визначали особливості спілкування учнів в класному колективі за допомогою тестів, анкет та обговорень проблемних ситуацій.
Дані заняття не тільки захоплюють учнів різноманітними формами роботи, але й сприяють товариськості та згуртованості учнівського колективу.
Згуртування класного колективу, створення сприятливого психологічного мікроклімату – основне завдання кожного класного керівника. Тому не дивно, що провідними темами класних виховних годин та годин спілкування є дружба, товариськість, толерантність, взаємодопомога, підтримка і т.д.
Під час проведення тренінгового заняття « Я і мій клас» із залученням практичного психолога школи Н.А.Косенко, учні 6- А класу ( кл. керівник - Вдовиченко О.І.) активно приймали участь у рольових іграх, визначали особливості спілкування учнів в класному колективі за допомогою тестів, анкет та обговорень проблемних ситуацій.
Дані заняття не тільки захоплюють учнів різноманітними формами роботи, але й сприяють товариськості та згуртованості учнівського колективу.
|