Вікторина "Булінг чи конфлікт": розвінчання міфів та обговорення важливих питань |
Написав Administrator | |||
Середа, 25 вересня 2024, 08:38 | |||
24 вересня 2024 року у стінах нашого закладу відбулося захопливе та пізнавальне заняття, присвячене розв’язанню одного з найбільш актуальних питань сучасного шкільного життя — булінгу та конфліктам. Учні 6-Б класу активно взяли участь у вікторині "Булінг чи конфлікт", метою якої було допомогти розібратися в суті цих явищ та навчитися відрізняти одне від одного.
Практичний психолог, Тимчак А.О., соціальний педагог, Полулях Я.О, розпочали заняття із короткого огляду основних понять. Після цього учасники отримали запитання, у яких потрібно було визначити, чи є ситуація булінгом чи звичайним конфліктом. Учні впевнено відповідали на питання, демонструючи гарні знання. Кожен випадок учні активно обговорювали і це дало можливість глибше зрозуміти особливості різних ситуацій.
Також під час заняття було проведено диспут на тему: "Спостерігачі чи свідки? Хто є учасниками конфліктної ситуації та булінгу?". Учні обговорювали ролі сторонніх осіб у таких випадках, їх відповідальність та вплив на розвиток ситуації. Як виявилося, свідки подібних інцидентів можуть відігравати як позитивну, так і негативну роль — залежно від їхньої поведінки та активності.
У заключній частині заходу учні продемонстрували глибоку зацікавленість у темі та готовність протистояти булінгу у молодіжному середовищі. Діти зрозуміли, що конфлікти є природною частиною життя, але їх слід розв'язувати мирним шляхом, тоді як булінг — це серйозна проблема, яку не можна ігнорувати. Важливо не лише допомагати жертвам, але й змінювати ставлення до самого явища через активну позицію кожного учасника шкільного колективу.
Подібні заходи допомагають формувати атмосферу взаємоповаги та відповідальності, що є основою здорового освітнього середовища.
|