Тиждень педмайстерності |
Написав Вадим Миколайович | |||
П'ятниця, 23 березня 2012, 12:21 | |||
В березні 2012 року пройшов Тиждень педмайстерності вчителів, що атестуються. Він являв собою калейдоскоп відкритих уроків, під час яких учителі прагнули показати свою майстерність, продемонструвати вже опановані ними інтерактивні, проектні та інформаційно-комп’ютерні технології.
Кожен бажаючий мав можливість відвідати уроки колег і жоден не пошкодував про це, тому що подібні заходи - не тільки демонстрація рівня професійної діяльності вчителя, а й безцінний обмін практичним досвідом.
Всі проведені заходи стали свідченням зростання рівня викладання та педагогічної майстерності вчителів, показали прагнення педагогів до творчого пошуку та впровадження новітніх технологій.
Так, на уроці української літератури в 10-М класі, вчитель Струк Т.М.. запропонувала учням виконати інтерактивне завдання «Читання драми-феєрії «Лісова пісня» Л.Українки в ролях.
Учні 5-Б класу на уроці англійської мови ( вчитель Мащенко Т.Г.), працюючи в творчих групах, складали умовні подорожі різними видами транспорту, виконували інтерактивні вправи.
Урок української мови в 5 класі за темою «Омоніми» (вчительБілоцеркович О.С.) пройшов з використанням ІКТ. Учні продемонстрували вміння досліджувати мовний матеріал, працювати з тлумачним словником.
За допомогою учнівських презентацій знавці французької мови 10-Ф класу (вчитель Костенко Л.І.) продемонстрували комунікативні навички з теми «Музична Франція». На етапі узагальнення проведена вчителем рефлексія показала хороший рівень засвоєння матеріалу.
Брейн-ринг з географії між учнями 9-А та 9-Б класів(вчитель Коломійчук Т.А.) із застосуванням мультимедійної презентації запам’ятався цікавими завданнями, оригінальними конкурсами та нестандартним підходом до узагальнення та систематизації навчального матеріалу.
На уроці математики у 2-А класі вчителька початкових класів Кугот З.М. активізувала мислительну діяльність учнів, використовуючи інтерактивні форми роботи та наочність.
Завершився Тиждень педмайстерності виставкою-ярмаркою нових педагогічних ідей, які знайшли своє відображення у друкованих публікаціях та методичних посібниках.
|