Написав Вадим Миколайович
|
Субота, 28 квітня 2012, 10:19 |
В рамках проведення Тижня охорони праці в Шполянській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 були проведені різноманітні заходи з урахуванням вікових особливостей школярів.
Вчителями-класоводами 1-х класів було проведене заняття за матеріалами інформаційного куточка «Уроки безпеки або як уникнути неприємностей».
З учнями 2-3 класів були проведені години спілкування «Правила безпечної поведінки», під час яких обговорювалися різноманітні небезпечні ситуації, які можуть виникнути будь-якої хвилини та створювались самими школярами правила безпечної поведінки у щоденному житті.
Четвертокласники на годині спілкування «Ти повинен пам’ятати» пригадували правила дорожнього руху, правила поведінки у побуті, у лісі, на водоймах. Цій же темі була присвячена рольова гра з учнями 5-х класів «Бережи життя і здоров’я», під час якої обігрувались певні небезпечні ситуації і вихід з них.
Під час проведення години класного керівника в 6 класах учням були запропоновані питання вікторини на тему « Чи знаєш ти правила безпеки життєдіяльності?» Переможці отримали пам’ятні дипломи та організували тематичну виставку малюнків інформаційного куточка «28 квітня – День охорони праці».
Про небезпеку, яка підстерігає щодня учнів у школі, семикласники говорили під час проведення бесіди «Небезпечні шкідливі фактори у школі».Особлива увага приділялась питанню працевлаштування неповнолітніх.
Обговорювались серйозні питання і восьмикласниками під час проведення диспуту «Безпечна професія моїх батьків».
Чергове відкрите засідання краєзнавчого товариства «Едельвейс» проводилось для учнів 9 класу.
За допомогою мультимедійної презентації школярі брали участь у обговоренні актуального питання сьогодення – «Сприяння охорони праці в «зеленій економіці».
Десятикласники разом з класними керівниками мали нагоду подискутувати під час диспуту «Гідна праця – це безпечна праця!»
В рамках проведення Тижня охорони праці в Шполянській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 були проведені різноманітні заходи з урахуванням вікових особливостей школярів.
Вчителями-класоводами 1-х класів було проведене заняття за матеріалами інформаційного куточка «Уроки безпеки або як уникнути неприємностей».
З учнями 2-3 класів були проведені години спілкування «Правила безпечної поведінки», під час яких обговорювалися різноманітні небезпечні ситуації, які можуть виникнути будь-якої хвилини та створювались самими школярами правила безпечної поведінки у щоденному житті.
Четвертокласники на годині спілкування «Ти повинен пам’ятати» пригадували правила дорожнього руху, правила поведінки у побуті, у лісі, на водоймах. Цій же темі була присвячена рольова гра з учнями 5-х класів «Бережи життя і здоров’я», під час якої обігрувались певні небезпечні ситуації і вихід з них.
Під час проведення години класного керівника в 6 класах учням були запропоновані питання вікторини на тему « Чи знаєш ти правила безпеки життєдіяльності?» Переможці отримали пам’ятні дипломи та організували тематичну виставку малюнків інформаційного куточка «28 квітня – День охорони праці».
Про небезпеку, яка підстерігає щодня учнів у школі, семикласники говорили під час проведення бесіди «Небезпечні шкідливі фактори у школі».Особлива увага приділялась питанню працевлаштування неповнолітніх.
Обговорювались серйозні питання і восьмикласниками під час проведення диспуту «Безпечна професія моїх батьків».
Чергове відкрите засідання краєзнавчого товариства «Едельвейс» проводилось для учнів 9 класу.
За допомогою мультимедійної презентації школярі брали участь у обговоренні актуального питання сьогодення – «Сприяння охорони праці в «зеленій економіці».
Десятикласники разом з класними керівниками мали нагоду подискутувати під час диспуту «Гідна праця – це безпечна праця!»
|
Написав Вадим Миколайович
|
Четвер, 26 квітня 2012, 10:16 |
26 квітня – сумний та трагічний день для України, але нещодавно він офіційно визнаний Міжнародним днем пам’яті Чорнобиля.
« І сум, і біль…» - таку назву мала виставка малюнків за участю учнів 6-8 класів. З учнями молодших класів були проведені години спілкування «Запам’ятайте їхні імена». А члени наукового товариства «Дивослово» під керівництвом вчителя української мови та літератури Золотарьової А.М. в цей день організували засідання літературної світлиці. Випускники декламували поезії, присвячені героям-чорнобильцям. Неабияке враження справили на слухачів поезії М.Сингаївського «Ода мужності», «Мій крок – із атомної ночі», В.Задворного «Героям Чорнобиля», В.Шовкошитнього «Ценою смерти», Д.Павличка «Листок», С.Йовенко «Зойкнула земля» і т.і. Ми пам’ятаємо!
26 квітня – сумний та трагічний день для України, але нещодавно він офіційно визнаний Міжнародним днем пам’яті Чорнобиля.
« І сум, і біль…» - таку назву мала виставка малюнків за участю учнів 6-8 класів. З учнями молодших класів були проведені години спілкування «Запам’ятайте їхні імена». А члени наукового товариства «Дивослово» під керівництвом вчителя української мови та літератури Золотарьової А.М. в цей день організували засідання літературної світлиці. Випускники декламували поезії, присвячені героям-чорнобильцям. Неабияке враження справили на слухачів поезії М.Сингаївського «Ода мужності», «Мій крок – із атомної ночі», В.Задворного «Героям Чорнобиля», В.Шовкошитнього «Ценою смерти», Д.Павличка «Листок», С.Йовенко «Зойкнула земля» і т.і. Ми пам’ятаємо!
|
Написав Вадим Миколайович
|
Середа, 18 квітня 2012, 10:16 |
Як завжди, день профілактики у нашій школі проходив цікаво , змістовно, охоплюючи заходами всю шкільну аудиторію. І години класного керівника «Ти і твій спосіб життя» для учнів молодших класів, і диспут «Сенс життя і щастя» для восьмикласників, і кінолекторій «Я цього досяг без…», «Школа – перший життєвий досвід», і бесіда зі старшокласниками «На порозі шкільного життя», «Твій вибір і твої перемоги» довели школярам, що всі здобутки , всі перемоги – результат клопіткої, тяжкої, наполегливої праці і здорового способу життя. |
Написав Вадим Миколайович
|
Вівторок, 17 квітня 2012, 10:14 |
Не беручи до уваги такі глобальні проблеми, як потепління й нестача запасів питної води, ми не можемо не бачити, що коїться з нашою природою, нашим містом, нашими подвір’ями. Саме цій темі були присвячені години спілкування з учнями школи до Дня довкілля. Творчо підійшли до відзначення цього дня члени краєзнавчого товариства «Едельвейс» разом з його керівником, вчителем географії Коломійчук Т.А. Восьмикласники підготували цікавий захід - «Надзвичайні екологічні ситуації» і за допомогою мультимедійної презентації розповіли присутнім про сучасний стан нашого довкілля та реальну загрозу людству, яка є результатом діяльності самих же людей. «Ми повинні берегти природу, яка нас оточує!» - так завершили свій виступ школярі. Вони переконані - людина, небайдужа до довкілля, знає ціну й цінність краси довкола... |
Написав Вадим Миколайович
|
Четвер, 12 квітня 2012, 12:45 |
|
Написав Вадим Миколайович
|
Вівторок, 10 квітня 2012, 12:42 |
Шполянською станцією юних натуралістів організовано проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Збережемо стародавні дерева!». Мета конкурсу – привернути увагу школярів до охорони стародавніх дерев, виявити нові меморіальні насадження. Дуже приємно, що учнівський колектив нашої школи зайняв І місце, представивши на конкурс 10 робіт.
Подяку за творчий підхід і високий рівень виконання дослідницьких і практичних робіт в екологічному і природоохоронному напрямках отримають на святі Останнього дзвоника такі учні: БУЖЕНКО СВЯТОСЛАВ ( 6-А), ЛУК”ЯНЕНКО МАРІЯ ( 9-А) та ХОРВАТ БОГДАН ( 11-М). Чекаємо нових перемог! Хай вам щастить!
Шполянською станцією юних натуралістів організовано проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Збережемо стародавні дерева!». Мета конкурсу – привернути увагу школярів до охорони стародавніх дерев, виявити нові меморіальні насадження. Дуже приємно, що учнівський колектив нашої школи зайняв І місце, представивши на конкурс 10 робіт.
Подяку за творчий підхід і високий рівень виконання дослідницьких і практичних робіт в екологічному і природоохоронному напрямках отримають на святі Останнього дзвоника такі учні: БУЖЕНКО СВЯТОСЛАВ ( 6-А), ЛУК”ЯНЕНКО МАРІЯ ( 9-А) та ХОРВАТ БОГДАН ( 11-М). Чекаємо нових перемог! Хай вам щастить!
|
Написав Вадим Миколайович
|
П'ятниця, 06 квітня 2012, 12:41 |
Вибір професії – тривалий пошук і його необхідно правильно організувати. І в цьому велику роль відіграють профорієнтаційні заходи, які систематично проводяться в нашій школі. От і цього року ми провели Тиждень профорієнтації. Звичайно ж, він дещо відрізнявся від звичайного предметного тижня, адже різноманітність заходів дала змогу проявити свої таланти не тільки школярам, але й їхнім батькам.
Найменші школярі, учні 1-3 класів, представили більше 30 професій на виставці малюнків «У безмежному світі професій». А як хизувались своїми знаннями і перемогами під час проведення вікторини та конкурсу загадок «Відгадай професію» четвертокласники!
Не відставали і батьки – вони продемонстрували свої вміння і таланти плести бісером, випалювати по дереву, робити справжні шедеври в техніці оригамі, в’язати шпицями, ліпити картини з гіпсу, майструвати літаки, вишивати ікони, створювати оригінальні картини-аплікації і т.д. Від виставки «А ми вміємо ось так!» не могли відірвати очей не тільки учні, але й педагогічні працівники.
Творчо підійшли до заходів і учні 5-8 класів. Під час проведення конкурсу робіт «Покликання моїх батьків» вони описали сферу діяльності членів сім’ї, їх уподобання, особливості професії у віршах, у щемливих розповідях.
Учні старших класів гарно, змістовно і оригінально представили сучасні професії на виставці газет та колажів «Є така професія!», де висвітлювалась інформація про діяльність спеціалістів різних галузей, які користуються сьогодні попитом. А передували цьому години спілкування з класними керівниками «Обираєш професію – обираєш життя».
Для випускників, щоб уникнути помилок і розчарувань у виборі професії, незабаром засідання круглого столу спільно з працівниками районного центру зайнятості «Ринок професій». Також плануємо провести зустрічі з кращими працівниками підприємств, організацій та установ міста.
Ми переконані, що це допоможе учням 9-11 класів зорієнтуватись у різноманітному світі професій, дізнатись як можна випробувати свої сили, в яких навчальних закладах отримати освіту, де працювати після закінчення навчання, як підвищувати професійну майстерність.
Вибір професії – тривалий пошук і його необхідно правильно організувати. І в цьому велику роль відіграють профорієнтаційні заходи, які систематично проводяться в нашій школі. От і цього року ми провели Тиждень профорієнтації. Звичайно ж, він дещо відрізнявся від звичайного предметного тижня, адже різноманітність заходів дала змогу проявити свої таланти не тільки школярам, але й їхнім батькам.
Найменші школярі, учні 1-3 класів, представили більше 30 професій на виставці малюнків «У безмежному світі професій». А як хизувались своїми знаннями і перемогами під час проведення вікторини та конкурсу загадок «Відгадай професію» четвертокласники!
Не відставали і батьки – вони продемонстрували свої вміння і таланти плести бісером, випалювати по дереву, робити справжні шедеври в техніці оригамі, в’язати шпицями, ліпити картини з гіпсу, майструвати літаки, вишивати ікони, створювати оригінальні картини-аплікації і т.д. Від виставки «А ми вміємо ось так!» не могли відірвати очей не тільки учні, але й педагогічні працівники.
Творчо підійшли до заходів і учні 5-8 класів. Під час проведення конкурсу робіт «Покликання моїх батьків» вони описали сферу діяльності членів сім’ї, їх уподобання, особливості професії у віршах, у щемливих розповідях.
Учні старших класів гарно, змістовно і оригінально представили сучасні професії на виставці газет та колажів «Є така професія!», де висвітлювалась інформація про діяльність спеціалістів різних галузей, які користуються сьогодні попитом. А передували цьому години спілкування з класними керівниками «Обираєш професію – обираєш життя».
Для випускників, щоб уникнути помилок і розчарувань у виборі професії, незабаром засідання круглого столу спільно з працівниками районного центру зайнятості «Ринок професій». Також плануємо провести зустрічі з кращими працівниками підприємств, організацій та установ міста.
Ми переконані, що це допоможе учням 9-11 класів зорієнтуватись у різноманітному світі професій, дізнатись як можна випробувати свої сили, в яких навчальних закладах отримати освіту, де працювати після закінчення навчання, як підвищувати професійну майстерність.
|
Написав Вадим Миколайович
|
Середа, 04 квітня 2012, 12:36 |
Учні нашої школи в цьому навчальному році взяли участь у Всеукраїнському конкурсі з французької мови «Галус». Сертифікати учасників центру творчих ініціатив «Клєвєр» Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов отримали: СТРУК ВАСИЛЬ (9-Б), ШКАРБАН ОЛЕНА (9-Б), КИЧАТА АННА (11-Ф), КОВАЛЬ АННА (11-Ф), БІЛОУС ДІАНА (7-А) та РІЗНИК АЛІНА (7-А).
Та не обійшлося без переможців - учнів, які набрали більше 70 балів ( ІІІ місце). Вітаємо володарів бронзових сертифікатів: ЛЕПЕНЕЦЬ КАТЕРИНУ (11-І), МИХАЙЛЕНКО АННУ (11-І), ЛУК”ЯНЕНКО МАРІЮ (9-Б) та ЛИХЕНКО НАДІЮ (9-Б). Ми дуже вдячні за знання і підтримку нашому наставнику - Костюкович Сільві Вікторівні!
Учні нашої школи в цьому навчальному році взяли участь у Всеукраїнському конкурсі з французької мови «Галус». Сертифікати учасників центру творчих ініціатив «Клєвєр» Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов отримали: СТРУК ВАСИЛЬ (9-Б), ШКАРБАН ОЛЕНА (9-Б), КИЧАТА АННА (11-Ф), КОВАЛЬ АННА (11-Ф), БІЛОУС ДІАНА (7-А) та РІЗНИК АЛІНА (7-А).
Та не обійшлося без переможців - учнів, які набрали більше 70 балів ( ІІІ місце). Вітаємо володарів бронзових сертифікатів: ЛЕПЕНЕЦЬ КАТЕРИНУ (11-І), МИХАЙЛЕНКО АННУ (11-І), ЛУК”ЯНЕНКО МАРІЮ (9-Б) та ЛИХЕНКО НАДІЮ (9-Б). Ми дуже вдячні за знання і підтримку нашому наставнику - Костюкович Сільві Вікторівні!
|
Написав Вадим Миколайович
|
Понеділок, 02 квітня 2012, 12:31 |
Пісенний фестиваль української пісні зібрав шанувальників в приміщенні районного будинку культури на великому концерті. Перед журі виступали як відомі вокальні колективи, так і дебютанти. Нам приємно відзначити, що учні нашої школи набрали найбільшу кількість балів і зайняли І місце. Тож вітаємо з перемогою СТОЛЯР АНАСТАСІЮ, КОШОВУ КАТЕРИНУ та СТОРЧАК АЛЬОНУ, які вже не вперше стають переможцями пісенних конкурсів та фестивалів як на районному, так і на обласному рівні.
|
Написав Вадим Миколайович
|
П'ятниця, 23 березня 2012, 12:21 |
В березні 2012 року пройшов Тиждень педмайстерності вчителів, що атестуються. Він являв собою калейдоскоп відкритих уроків, під час яких учителі прагнули показати свою майстерність, продемонструвати вже опановані ними інтерактивні, проектні та інформаційно-комп’ютерні технології.
Кожен бажаючий мав можливість відвідати уроки колег і жоден не пошкодував про це, тому що подібні заходи - не тільки демонстрація рівня професійної діяльності вчителя, а й безцінний обмін практичним досвідом.
Всі проведені заходи стали свідченням зростання рівня викладання та педагогічної майстерності вчителів, показали прагнення педагогів до творчого пошуку та впровадження новітніх технологій.
Так, на уроці української літератури в 10-М класі, вчитель Струк Т.М.. запропонувала учням виконати інтерактивне завдання «Читання драми-феєрії «Лісова пісня» Л.Українки в ролях.
Учні 5-Б класу на уроці англійської мови ( вчитель Мащенко Т.Г.), працюючи в творчих групах, складали умовні подорожі різними видами транспорту, виконували інтерактивні вправи.
Урок української мови в 5 класі за темою «Омоніми» (вчительБілоцеркович О.С.) пройшов з використанням ІКТ. Учні продемонстрували вміння досліджувати мовний матеріал, працювати з тлумачним словником.
За допомогою учнівських презентацій знавці французької мови 10-Ф класу (вчитель Костенко Л.І.) продемонстрували комунікативні навички з теми «Музична Франція». На етапі узагальнення проведена вчителем рефлексія показала хороший рівень засвоєння матеріалу.
Брейн-ринг з географії між учнями 9-А та 9-Б класів(вчитель Коломійчук Т.А.) із застосуванням мультимедійної презентації запам’ятався цікавими завданнями, оригінальними конкурсами та нестандартним підходом до узагальнення та систематизації навчального матеріалу.
На уроці математики у 2-А класі вчителька початкових класів Кугот З.М. активізувала мислительну діяльність учнів, використовуючи інтерактивні форми роботи та наочність.
Завершився Тиждень педмайстерності виставкою-ярмаркою нових педагогічних ідей, які знайшли своє відображення у друкованих публікаціях та методичних посібниках.
В березні 2012 року пройшов Тиждень педмайстерності вчителів, що атестуються. Він являв собою калейдоскоп відкритих уроків, під час яких учителі прагнули показати свою майстерність, продемонструвати вже опановані ними інтерактивні, проектні та інформаційно-комп’ютерні технології.
Кожен бажаючий мав можливість відвідати уроки колег і жоден не пошкодував про це, тому що подібні заходи - не тільки демонстрація рівня професійної діяльності вчителя, а й безцінний обмін практичним досвідом.
Всі проведені заходи стали свідченням зростання рівня викладання та педагогічної майстерності вчителів, показали прагнення педагогів до творчого пошуку та впровадження новітніх технологій.
Так, на уроці української літератури в 10-М класі, вчитель Струк Т.М.. запропонувала учням виконати інтерактивне завдання «Читання драми-феєрії «Лісова пісня» Л.Українки в ролях.
Учні 5-Б класу на уроці англійської мови ( вчитель Мащенко Т.Г.), працюючи в творчих групах, складали умовні подорожі різними видами транспорту, виконували інтерактивні вправи.
Урок української мови в 5 класі за темою «Омоніми» (вчительБілоцеркович О.С.) пройшов з використанням ІКТ. Учні продемонстрували вміння досліджувати мовний матеріал, працювати з тлумачним словником.
За допомогою учнівських презентацій знавці французької мови 10-Ф класу (вчитель Костенко Л.І.) продемонстрували комунікативні навички з теми «Музична Франція». На етапі узагальнення проведена вчителем рефлексія показала хороший рівень засвоєння матеріалу.
Брейн-ринг з географії між учнями 9-А та 9-Б класів(вчитель Коломійчук Т.А.) із застосуванням мультимедійної презентації запам’ятався цікавими завданнями, оригінальними конкурсами та нестандартним підходом до узагальнення та систематизації навчального матеріалу.
На уроці математики у 2-А класі вчителька початкових класів Кугот З.М. активізувала мислительну діяльність учнів, використовуючи інтерактивні форми роботи та наочність.
Завершився Тиждень педмайстерності виставкою-ярмаркою нових педагогічних ідей, які знайшли своє відображення у друкованих публікаціях та методичних посібниках.
|
|
|