ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ДИРЕКЦІЯ ЛІЦЕЮ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЛІТЕРАТУРИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ |
ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ |
ВЧИТЕЛІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА, ПЕДАГОГ- ОРГАНІЗАТОР, БІБЛІОТЕКАР |
СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ |
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 1-4 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 5-11 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД ФАКУЛЬТАТИВІВ |
ЄДИНИЙ РЕЖИМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ |
ЗНО, ДПА |
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ |
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА |
ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА |
УЧАСТЬ В ОЛІМПІАДАХ, КОНКУРСАХ, ЗМАГАННЯХ |
НУШ 1-4 класи |
НУШ 5-7 класи |
ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ДИРЕКЦІЯ ЛІЦЕЮ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЛІТЕРАТУРИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ |
ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ |
ВЧИТЕЛІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА, ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР |
СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ |
СТАТУТ ЛІЦЕЮ |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАЯВНІ ЛІЦЕНЗІЇ ТА ДОКУМЕНТИ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ |
СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ |
КАДРОВИЙ СКЛАД ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЗГІНО З ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ |
ФОРМИ ОСВІТИ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ЗАКЛАД |
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА |
ЛІЦЕНЗОВАНИЙ ОБСЯГ ТА ФАКТИЧНА КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ |
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЗАКРІПЛЕНА ЗА ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ ЙОГО ЗАСНОВНИКОМ |
МОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ |
НАЯВНІСТЬ ВАКАНТНИХ ПОСАД |
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ, ЗАРАХУВАННЯ ДО 1-ГО КЛАСУ 2025/26 Н.Р. |
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ |
САМООЦІНЮВАННЯ |
РІЧНИЙ ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ |
УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ |
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ |
ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ |
ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО ТРУДОВОГО РОЗПОРЯДКУ |
КОШТОРИС ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ ПРО НАДХОДЖЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ОТРИМАНИХ КОШТІВ |
ШТАТНИЙ РОЗПИС ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ЗАМОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ |
ПРО ПЕРЕВІД ТА ВИПУСК УЧНІВ |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ |
ПОЛОЖЕННЯ |
РІЧНИЙ ПЛАН |
РЕЖИМ РОБОТИ ЗАКЛАДУ |
ОБЛІК ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
НАКАЗИ |
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 1-4 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 5-11 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД ФАКУЛЬТАТИВІВ |
ЗНО, ДПА |
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ |
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА |
ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА |
ПРОФІЛАКТИКА СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ |
ЄДИНИЙ РЕЖИМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ |
КАНІКУЛИ |
Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
Курси підвищення кваліфікації |
З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ |
ВІДКРИТИЙ УРОК |
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу |
Порядок реагування на доведенні випадки булінгу |
Кодекс безпечного освітнього середовища |
Організація роботи щодо протидії булінгу (цькуванню) |
НУШ 1-4 класи |
НУШ 5-7 класи |
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
ВІСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
ЦИФРОВІ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ |
НАШЕ ШКІЛЬНЕ МЕНЮ |
ХАРЧУЄМОСЬ ПРАВИЛЬНО |
Учнівське самоврядування – один із важливих засобів організації життєдіяльності учнівського колективу. Аналізуючи роботу учнівського парламенту за всі роки його діяльності ( з 2000 року), ми можемо впевнено сказати, що учні вміють добре поєднувати навчальну діяльність з трудовою, виховну з ігровою, природоохоронну з благодійною, спортивну та дозвіллєву. А діяльність, в якій учням приходиться самостійно вирішувати, творити, діяти, справляє величезний вплив на їх загальний розвиток, оскільки сприяє самовихованню, самовдосконаленню, яке в період ранньої юності набуває вирішального значення. Сьогодні структуру учнівського самоврядування нашого ліцею можна схематично зобразити так:
Президента ліцею обирають учні 5-11 класів шляхом голосування під час виборчої кампанії. На посаду лідера учнівського самоврядування має право балотуватись людина ерудована , відповідальна , самостійна у виявленні своїх думок , толерантна , цілеспрямована , культурна, з високими організаторськими здібностями . За таким же принципом обираються голови комісій парламенту.
Навчальна комісія: - Контроль за успішністю учнів - Виступи лекторських груп - Проведення предметних тижнів, вечорів - Організація взаємодії в навчанні Культмасова комісія: - Організація змістовного дозвілля учнів - Участь в міських, районних та обласних заходах - Проведення урочистих, тематичних, загальношкільних лінійок - Участь, підготовка до оглядів-конкурсів художньої самодіяльності Комісія дисципліни і порядку: - Контроль за відвідуванням учнями ліцею - Участь у проведенні рейдів-оглядів зовнішнього вигляду учнів, рейдах-перевірках «Урок», «Комп’ютерний клуб» спільно з членами парламенту та соціальним педагогом - Контроль за спізненням учнів на навчальні заняття Шефська комісія: - Допомога воїнам ЗСУ, вчителям – пенсіонерам - Співпраця з вихованцями дитячого садочку «Сонечко» - Організація роботи загонів «Сонячний" - Організація доброчинних акцій - Допомога в організації проведення змістовного дозвілля класних колективів «Барвінкової країни» - Організація проведення виставок, конкурсів, змагань учнів молодшої ланки Прес-центр ліцею: - Поновлення матеріалів «Інформаційного вісника» - Естетичне оформлення ліцею під час проведення масових заходів - Організація проведення виставок малюнків, фотогазет, плакатів Тісна співпраця з іншими комісіями при проведенні заходівВолонтерський загін: - Організовує благодійні акції - відвідування дітей-інвалідів - допомога людям похилого віку та вчителям-пенсіонерам - участь в міських, районних та обласних заходах
|