8 квітня у 4-Б класі класним керівником Криницькою К.С. було проведено урок довіри. Учні грали в гру «Коло добра», в ході якої посилали своїм однокласникам проміння добра і життя. Вчилися довіряти один одному, адже довіра і турбота є найголовнішими у дружбі.
В кінці заняття діти дійшли до висновку, що якщо робити добро кожного дня, то у світі запанують любов, гармонія і мир.
|
|
У кожній людині йде боротьба, дуже схожа на боротьбу двох вовків. Один вовк представляє зло - заздрість, ревнощі, егоїзм, брехню. Інший представляє добро - мир, любов, надію, доброту, вірність. А перемагає той, якого ти годуєш.
Такими словами в 11-ІФ класі, класним керівником Цибульською О.П. було розпочато годину спілкування. Разом з соціальним педагогом Мозговою Н.О. старшокласники обговорювали, що лють, жорстокість і злість руйнують нервову систему людини.
В ході заняття було переглянуто мультфільм «Про пташок», який демонструє, що все має свої наслідки, а зло і агресія повертаються бумерангом.
Після перегляду мультфільму учні грали в гру «Білий слон». Яка дала можливість потурбуватися один про одного і показала важливість турботи про інших. Адже в житті трапляється так, коли ми беремо щось гірше в збиток для себе - згодом доля нагороджує людину щастям, добром.
|
Що таке добро? Для однієї людини — це посмішка, подарована перехожим. Для іншого — п’ять гривень, сплачені на касі незнайомою людиною, коли не вистачило грошей на купівлю хліба. Для третього — це добра порада друга. Доброта може виражатися по-різному. Головне, що вона несе позитивний результат і дарується тільки від чистого серця.
Саме такими вступними словами розпочалася година спілкування в 7-А класі. Класний керівник Кісіль В.В. розповів дітям, що таке добро. Разом із вихованцями з’ясували, які фактори впливають на те, щоб бути добрішим.
В ході заняття учні виконували багато інтерактивних вправ «Довіра», «Чарівне слово», «Коло доброти».
В кінці години спілкування учні прийшли до висновку, що до людей потрібно ставитися так, як би ти хотів, щоб ставилися до тебе.

|
22 березня в 4-А класі класним керівником Павленко А.А. були проведені батьківські збори на тему : «Батьківська мудрість – запорука виховання досконалої особистості» .
Класний керівник ознайомила присутніх із стилями спілкування в родині, розповіла про ставлення батьків до дітей, про відповідальність за інших членів сім’ї.
Разом з батьками пригадали прислів’я та приказки про сімейне виховання.
З використанням інформаційних технологій була проведена вправа «Казки мого дитинства».
Для визначення стилю виховання в кожній сім’ї було проведене анкетування.
Цікавим завданням для батьків було написання правил для дитини без вживання слова «не».
У заключній частині зборів виступила бібліотекар школи Погасій В.П., яка повідомила батьків про забезпеченість підручниками учнів наступного 5 класу та порядок їх отримання.
|
Сім’я – особлива атмосфера, де дитина ділиться своїм : радістю і горем, роздумами і сумнівами. Тому батькам слід замислитися над тим, чи справною є їх « машина сімейного виховання».
Заохочення і покарання – це мабуть, одна з вічних проблем, що постають у процесі виховання дитини. Саме на таку тему відбулись батьківські збори 22 березня в 2-А класі. Класним керівником Марченко С.В. було проведено тести для батьків «Чи хороші ви батьки?», «Заохочення і покарання у вашій родині». Також батькам пропонувалось обговорити різні проблемні ситуації, в ході яких було підведено підсумок, що використовувати заохочення і покарання треба не часто і лише в тому випадку, коли це дійсно необхідно. Заохочення і покарання можуть приносити позитивні результати лише в тому випадку, коли вони націлені на організацію життя дітей, допомагають їм виробити правильні погляди і переконання, корисні навички і звички.
|
|
|
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 Наступна > Кінець >>
|
Сторінка 2 з 6 |