Меню

ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ
ДИРЕКЦІЯ ЛІЦЕЮ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЛІТЕРАТУРИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ
ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗАХИСТУ УКРАЇНИ
ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ
ВЧИТЕЛІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА, ПЕДАГОГ- ОРГАНІЗАТОР, БІБЛІОТЕКАР
СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ
РОЗКЛАД УРОКІВ 1-4 КЛАСІВ
РОЗКЛАД УРОКІВ 5-11 КЛАСІВ
РОЗКЛАД ФАКУЛЬТАТИВІВ
ЄДИНИЙ РЕЖИМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
ЗНО, ДПА
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА
ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
УЧАСТЬ В ОЛІМПІАДАХ, КОНКУРСАХ, ЗМАГАННЯХ
НУШ 1-4 класи
НУШ 5-7 класи

Банери

 image.jpeg

IMG 3845

image.gif

111111

криза 

зір

ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ, ЯКА ЦЬКУЄ ІНШИХ
Вівторок, 15 жовтня 2019, 00:00
     Відверто поговоріть з нею про те, що відбувається, з'ясуйте як вона ставиться до своїх дій і як реагують інші діти. Ви можете почути, що "всі так роблять", або "він заслуговує на це". Уважно вислухайте і зосередтеся на пошуці фактів, а не на своїх припущеннях.
      Не применшуйте серйозність ситуації такими кліше, як "хлопчики завжди будуть хлопчиками" або "глузування, бійки та інші форми агресивної поведінки — просто дитячі жарти і цілком природна частина дитинства".
      Ретельно поясніть, які дії ви вважаєте переслідуванням інших. До них відносяться: цькування, образливі прізвиська, загрози фізичного насильства, залякування, висміювання, коментарі з сексуальним підтекстом, бойкот іншої дитини або підбурювання до ігнорування, плітки, публічні приниження, штовхання, плювки, псування особистих речей, принизливі висловлювання або жести.Спокійно поясніть дитині, що її поведінка може завдати шкоди не тільки жертві, а й усім оточуючим. І щодалі це заходитиме, тим гірше булінг впливатиме на всіх учасників.
      Дайте зрозуміти дитині, що агресивна поведінка є дуже серйозною проблемою, і ви не будете терпіти це в майбутньому. Чітко і наполегливо, але без гніву, попросіть дитину зупинити насильство. Скажіть дитині, що їй потрібна допомога, а тому ви тимчасово триматимете зв'язок з учителями, щоб упевнитись — дитина намагається змінити ситуацію.
      Загрози і покарання не спрацюють. Можливо, на якийсь час це припинить булінг, та в перспективі це може тільки посилити агресію і невдоволення. Буде зайвим концентрувати увагу на відчуттях дитини, яку булять. Той, хто виявляє агресію, як правило відсторонюється від почуттів іншої людини.
      Пам'ятайте, що агресивна поведінка та прояви насильства можуть вказувати на емоційні проблеми вашої дитини та розлади поведінки. Порадьтеся зі шкільним психологом (каб.29)