ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ДИРЕКЦІЯ ЛІЦЕЮ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЛІТЕРАТУРИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ |
ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ |
ВЧИТЕЛІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА, ПЕДАГОГ- ОРГАНІЗАТОР, БІБЛІОТЕКАР |
СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ |
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 1-4 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 5-11 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД ФАКУЛЬТАТИВІВ |
ЄДИНИЙ РЕЖИМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ |
ЗНО, ДПА |
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ |
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА |
ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА |
УЧАСТЬ В ОЛІМПІАДАХ, КОНКУРСАХ, ЗМАГАННЯХ |
НУШ 1-4 класи |
НУШ 5-7 класи |
ІСТОРІЯ ЛІЦЕЮ |
ДИРЕКЦІЯ ЛІЦЕЮ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЛІТЕРАТУРИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ, БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ |
ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ |
ВЧИТЕЛІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА, ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР |
СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ |
СТАТУТ ЛІЦЕЮ |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАЯВНІ ЛІЦЕНЗІЇ ТА ДОКУМЕНТИ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ |
СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ |
КАДРОВИЙ СКЛАД ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЗГІНО З ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ |
ФОРМИ ОСВІТИ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ЗАКЛАД |
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА |
ЛІЦЕНЗОВАНИЙ ОБСЯГ ТА ФАКТИЧНА КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ |
ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЗАКРІПЛЕНА ЗА ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ ЙОГО ЗАСНОВНИКОМ |
МОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ |
НАЯВНІСТЬ ВАКАНТНИХ ПОСАД |
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ, ЗАРАХУВАННЯ ДО 1-ГО КЛАСУ 2025/26 Н.Р. |
РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ |
САМООЦІНЮВАННЯ |
РІЧНИЙ ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ |
УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ |
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ |
ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ |
ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО ТРУДОВОГО РОЗПОРЯДКУ |
КОШТОРИС ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ ПРО НАДХОДЖЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ОТРИМАНИХ КОШТІВ |
ШТАТНИЙ РОЗПИС ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
ЗАМОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ |
ПРО ПЕРЕВІД ТА ВИПУСК УЧНІВ |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ |
ПОЛОЖЕННЯ |
РІЧНИЙ ПЛАН |
РЕЖИМ РОБОТИ ЗАКЛАДУ |
ОБЛІК ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
НАКАЗИ |
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 1-4 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД УРОКІВ 5-11 КЛАСІВ |
РОЗКЛАД ФАКУЛЬТАТИВІВ |
ЗНО, ДПА |
БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ |
ПОРАДИ ПСИХОЛОГА |
ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА |
ПРОФІЛАКТИКА СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ |
ЄДИНИЙ РЕЖИМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ |
КАНІКУЛИ |
Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
Курси підвищення кваліфікації |
З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ |
ВІДКРИТИЙ УРОК |
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти |
Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу |
Порядок реагування на доведенні випадки булінгу |
Кодекс безпечного освітнього середовища |
Організація роботи щодо протидії булінгу (цькуванню) |
НУШ 1-4 класи |
НУШ 5-7 класи |
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
ВІСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
ЦИФРОВІ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ |
НАШЕ ШКІЛЬНЕ МЕНЮ |
ХАРЧУЄМОСЬ ПРАВИЛЬНО |
ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО ВАШУ ДИТИНУ ПІДДАЮТЬ ЦЬКУВАННЮ |
Середа, 13 березня 2019, 00:00 | |||
Треба зрозуміти – діти неохоче розповідають про цькування у школі, а тому не слід думати, що у перший же раз, коли ви спитаєте її про це, вона відповість вам чесно. Тому головна порада для батьків – бути більш уважними до проявів булінгу.
Якщо ваша дитина стала замкнутою, вигадує приводи, щоб не йти до школи, перестала вчитись, то поговоріть з нею. Причина такої поведінки може бути не у банальних лінощах. Також до видимих наслідків булінгу відносять розлади сну, втрату апетиту, тривожність, низьку самооцінку. Якщо дитину шантажують у школі, вона може почати просити додаткові гроші на кишенькові витрати, щоб відкупитись від агресора.Якщо цькуванню піддають вашу дитину, то обережно почніть з нею розмову. Дайте зрозуміти, що вам можна довіряти, що ви не будете звинувачувати її у тому, що вона стала жертвою булінгу.
Розкажіть дитині, що немає нічого поганого у тому, щоб повідомити про агресивну поведінку щодо когось учителю або принаймні друзям. Поясніть різницю між “пліткуванням” та “піклуванням” про своє життя чи життя друга/подруги.Також не слід у розмові з дитиною використовувати такі кліше, як "хлопчик має бути сильним та вміти постояти за себе", "дівчинка не повинна сама захищатись" та інші.
|