Звернення громадян
Управління Державної служби якості освіти у Черкаській області здійснює розгляд звернень відповідно до Закону України "Про звернення громадян" з питань якості організації освітнього процесу, дотримання вимог законодавства у сфері освіти, забезпечення прав учасників освітнього процесу.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника (-ів), викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не
вимагається.
|
|
<< Початок < Попередня 1 2 3 Наступна > Кінець >>
|
Сторінка 3 з 3 |