Методичне об’єднання вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, мистецтва
Методичне об’єднання вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, мистецтва працює над проблемою «Використання інтерактивних методів навчання на уроках». У 2020-2021 н. р. члени методичного об’єднання використовували у своїй роботі сучасні методи навчання, відповідно до вимог часу. Усі вчителі володіють новітніми освітніми технологіями. Члени методичного об’єднання працюють на різних платформах, таких, як: MEET, ZOOM, у CLASSROOM. Протягом навчального року було проведено 4 засідання методичного об’єднання, на яких учителі ділилися досвідом, давали відкриті уроки, обговорювали питання вдосконалення майстерності, роботи з обдарованими учнями, широко впроваджуючи в роботу прогресивні методи навчання. А головне, педагоги виховували в учнів стійку мотивацію й свідоме прагнення до вивчення рідної мови, літератури, формували в школярів компетентності комунікативно доцільно й виправдано користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях і сферах спілкування з дотриманням норм українського етикету. Нещодавно відбулося підсумкове засідання методичного об’єднання. Це був «Аукціон педагогічних ідей». На засіданні методичного об’єднання було підведено підсумки та зазначено, що кожен член методичного об’єднання працює з фаховою методичною літературою, це допомагає підвищувати педагогічну майстерність та покращувати методичний рівень. Аналіз роботи показав, що велика увага приділяється підвищенню результативності праці шляхом впровадження в навчання нових освітніх технологій. Науковий, методичний рівень викладання предметів підвищився, посилилася увага до вироблення в учнів умінь і навичок працювати самостійно, творчо. Педагоги почали готувати учнів до активної життєдіяльності в умовах сьогодення, що потребує переосмислення усталеної організації процесу навчання відповідно до запитів суспільства. Так Осадча В. М. як учитель зарубіжної літератури широко вроваджує на своїх уроках новітні методи активного навчання: застосовує прийоми критичного мислення, спонукає до діалогу-дискусії, проводить перехресні дискусії, рольові ігри, мотиваційно спонукає до практичного засвоєння матеріалу. Учитель української мови і літератури Золотарьова А. М. у своїй роботі використовує групові форми роботи, інтерактивні вправи, метод проєктів, дає випереджаючі завдання, що забезпечує розуміння учнями змісту їх діяльності. Струк Т. М. на уроках української мови і літератури застосовує інтерактивні прийоми й методи, такі, як: метод «Куб», прогнозування за ключовими словами, індивідуальні завдання. Учителі української мови і літератури –Білоцеркович О. С., Капелюшна І. О. , Каландирець Л. Л., та вчитель зарубіжної літератури Лепська Ж. П. володіють новітніми прийомами навчання та широко використовують їх у повсякденній роботі, що допомагає формуванню мовних, комунікативних умінь і навичок, творчих здібностей учнів. А вчителі малювання Чепур В. О., музичного мистецтва Карбівнича О. М. у повсякденній роботі розвивають творчі здібності школярів, орієнтуючись на сучасні методи навчання. Тому на методичному об’єднанні окреслили завдання на найближчі 5 років. Це й підвищення фахової майстерності, обмін досвідом, поширення свого педагогічного досвіду на різних рівнях, участь у конкурсах та робота з творчо обдарованими дітьми та інше.
|