Меню

Банери

 image.jpeg

IMG 3845

image.gif

111111

криза 

зір

Методичне об’єднання вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури,  мистецтва


Методичне об’єднання вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, мистецтва працює над проблемою «Використання інтерактивних методів навчання на уроках».
У 2020-2021 н. р. члени методичного об’єднання використовували у своїй роботі сучасні методи навчання, відповідно до вимог часу. Усі вчителі володіють новітніми освітніми технологіями. Члени методичного об’єднання працюють на різних платформах, таких, як: MEET, ZOOM, у CLASSROOM.
Протягом навчального року було проведено 4 засідання методичного об’єднання, на яких учителі ділилися досвідом, давали відкриті уроки, обговорювали питання вдосконалення майстерності, роботи з обдарованими учнями, широко впроваджуючи в роботу прогресивні методи навчання. А головне, педагоги виховували в учнів стійку мотивацію й свідоме прагнення до вивчення рідної мови, літератури, формували в школярів компетентності комунікативно доцільно й виправдано користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях і сферах спілкування з дотриманням норм українського етикету.
Нещодавно відбулося підсумкове засідання методичного об’єднання. Це був «Аукціон педагогічних ідей». На засіданні методичного об’єднання було підведено підсумки та зазначено, що кожен член методичного об’єднання працює з фаховою методичною літературою, це допомагає підвищувати педагогічну майстерність та покращувати методичний рівень. Аналіз роботи показав, що велика увага приділяється підвищенню результативності праці шляхом впровадження в навчання нових освітніх технологій. Науковий, методичний рівень викладання предметів підвищився, посилилася увага до вироблення в учнів умінь і навичок працювати самостійно, творчо. Педагоги почали готувати учнів до активної життєдіяльності в умовах сьогодення, що потребує переосмислення усталеної організації процесу навчання відповідно до запитів суспільства. Так Осадча В. М. як учитель зарубіжної літератури широко вроваджує на своїх уроках новітні методи активного навчання: застосовує прийоми критичного мислення, спонукає до діалогу-дискусії, проводить перехресні дискусії, рольові ігри, мотиваційно спонукає до практичного засвоєння матеріалу. Учитель української мови і літератури Золотарьова А. М. у своїй роботі використовує групові форми роботи, інтерактивні вправи, метод проєктів, дає випереджаючі завдання, що забезпечує розуміння учнями змісту їх діяльності. Струк Т. М. на уроках української мови і літератури застосовує інтерактивні прийоми й методи, такі, як: метод «Куб», прогнозування за ключовими словами, індивідуальні завдання. Учителі української мови і літератури –Білоцеркович О. С., Капелюшна І. О. , Каландирець Л. Л., та вчитель зарубіжної літератури Лепська Ж. П. володіють новітніми прийомами навчання та широко використовують їх у повсякденній роботі, що допомагає формуванню мовних, комунікативних умінь і навичок, творчих здібностей учнів. А вчителі малювання Чепур В. О., музичного мистецтва Карбівнича О. М. у повсякденній роботі розвивають творчі здібності школярів, орієнтуючись на сучасні методи навчання.
Тому на методичному об’єднанні окреслили завдання на найближчі 5 років. Це й підвищення фахової майстерності, обмін досвідом, поширення свого педагогічного досвіду на різних рівнях, участь у конкурсах та робота з творчо обдарованими дітьми та інше.

16 06 2021