|
Написав Administrator
|
|
Четвер, 20 листопада 2025, 21:12 |
|
20 листопада — День захисту дітей. Це особлива дата, яка нагадує нам про найцінніше, що ми маємо — наших дітей. Вони є нашим майбутнім, нашим сенсом життя і справжнім джерелом щастя. Хочеться, щоб діти пізнавали світ через добро, дружбу й любов, щоб про війни та ворожнечу вони знали лише з книжок і ніколи не бачили цих трагедій у реальному житті.
Нехай над кожною дитиною сяє яскраве сонце, життя дарує тільки приємні моменти, а вечірнє небо щедро розсипає мільйони зірок, щоб освітити їхні мрії.
В цей день учні 4-А класу (класний керівник Сіренко Л. М.) підготували яскраву та змістовну виставку малюнків «Ми — України діти». Кожна дитяча робота — це маленький голос у підтримку миру, добра і любові до своєї Батьківщини. Малюнки наповнені теплом, щирістю та вірою в світле майбутнє України, яке сьогодні наші діти творять своїми серцями.
|
|
Написав Administrator
|
|
Четвер, 20 листопада 2025, 20:42 |
20 листопада у 3-Б класі (класний керівник Перець Н.О.) було проведено годину спілкування "День захисту дітей". Під час заходу учні дізналися про історію свята та обговорили, чому права дитини є важливими в сучасному світі. Для кращого розуміння матеріалу були проведені інтерактивні форми роботи. Учні взяли участь у грі «Так чи ні?», визначаючи правильну поведінку в різних життєвих ситуаціях. Також третьокласники створили «Квітку прав дитини», де на кожній пелюстці відобразили одне з важливих дитячих прав. Така форма роботи сприяла розвитку творчості, уміння працювати в команді та глибшому засвоєнню теми.
На завершення години спілкування діти виконали вправу «Долонька доброти», у якій записали власні добрі вчинки.
Захід пройшов у доброзичливій та активній атмосфері. Учні проявили зацікавленість, активно висловлювали свої думки та брали участь у всіх видах діяльності.
|
|
Написав Administrator
|
|
Вівторок, 18 листопада 2025, 20:05 |
|
18 листопада в 4 – а класі (класний керівник Сіренко Любов Михайлівна) була проведена година спілкування «Дружба – неоціненний скарб».
Метою розмови було формувати поняття про справжню дружбу, уміння правильно вибирати друзів, спілкуватись і товаришувати; поповнити знання дітей правилами дружби; вчити цінувати дружбу та друзів; виробляти якості, що сприяють дружбі, а саме почуття допомоги, взаємовиручки; розвивати пам'ять, мовлення, творчі здібності; виховувати доброзичливість, бажання допомагати , почуття вдячності, чесності, щирості, толерантності.
Діти із задоволенням відгадували загадки,читали вірші, притчі, складали «павутинку» до слова «друг» та складали правила дружби. Подобалися нушівцям ігри «Збери прислів’я», «Світлофор», «Чарівні окуляри», «Який я?», «Мікрофон».
Школярі зрозуміли, що треба жити у дружбі, допомагати один одному.
І хай завжди у нашому класі панує любов, мир, дружба і злагода, порозуміння і щастя. А в кожному серці горить сонечко доброти.
І все у нас буде добре.
|
|
Написав Administrator
|
|
Понеділок, 17 листопада 2025, 23:31 |
|
Упродовж жовтня, коли в нашому освітньомк закладі проходив Місячник шкільних бібліотек, у ліцеї відбулася тепла й важлива ініціатива — благодійна акція «Подаруй бібліотеці книгу». Учні активно долучилися до заходу, приносячи книги, які можуть стати корисними, пізнавальними та надихаючими для читачів усіх вікових груп.
Завдяки небайдужості школярів фонд нашої бібліотеки поповнився 77 книгами українською мовою. Це сучасні художні твори, енциклопедичні та пізнавальні видання, дитяча література й книги, що розширюють кругозір. Кожен примірник — це маленький внесок у спільну справу розвитку культури читання в нашому ліцеї.
Особливо приємно відзначити, що всі класи, які долучилися до акції, були нагороджені подяками за активність, відповідальність і любов до книги. Така увага стала додатковою мотивацією для учнів і підтвердженням того, що добро завжди повертається.
Акція не лише збагатила бібліотеку новими надходженнями, а й об’єднала учнівську спільноту навколо важливої ідеї — підтримати шкільний простір знань і читання.
Дякуємо всім, хто долучився. Разом ми створюємо ліцей, де книга має почесне місце!
|
|
Написав Administrator
|
|
Понеділок, 17 листопада 2025, 20:21 |
|
Психологічна служба закладу освіти провела для учнів 9-В класу заняття з елементами тренінгу на тему «Протидія булінгу в реальному житті». Метою зустрічі було не просто розповісти про булінг, а дати дев’ятикласникам реальні інструменти: як розпізнавати булінг, як діяти, якщо ти жертва, свідок чи навіть (усвідомлено чи ні) сам став учасником булінгової ситуації.
Учні фізично вибудували живий трикутник: «агресор – жертва – свідки» і побачили, як легко ролі можуть мінятися залежно від поведінки кожного.
Розігрувалися типові шкільні конфлікти (штовханина в коридорі, глузування через зовнішність, ігнорування, плітки). У будь-який момент будь-хто з класу міг крикнути «Стоп!» і запропонувати інший, конструктивний розвиток подій. Дев’ятикласники показали вражаючі варіанти: від влучного гумору до чіткого «Я не дозволяю так з собою розмовляти». Опрацьовували конкретні фрази-шаблони, які можна використовувати в реальному житті:
- «Мені не подобається, коли ти так говориш. Зупинись.»
- «Це не жарт, це образа. Я не дозволю.»
- «Якщо тобі щось не подобається в мені – скажи ввічливо і один на один.»
На завершення заняття кожен з учнів написав на яскравому стікері свою найголовнішу ідею чи правило, яке він забирає з собою. Усі стікери були прикріплені до великого спільного плакату «Як протидіяти булінгу в реальному житті». Клас одноголосно вирішив: цей плакат не залишиться в кабінеті, а буде вивішений на першому поверсі в центральному коридорі саме під час щорічної акції «16 днів проти насильства».
|
|
Написав Administrator
|
|
Субота, 15 листопада 2025, 20:14 |
|
Психологічною службою закладу освіти було проведено інтерактивне заняття для учнів 9-Б у форматі брейн-рингу під назвою «До чого може призвести булінг?».
Заняття проходило динамічно й емоційно: клас поділили на чотири команди, кожна отримала завдання і була готова боротися за правильні (і найглибші) відповіді. Питання стосувалися не лише самого поняття булінгу, а й його реальних наслідків — психологічних, фізичних, соціальних і навіть правових.
Ось лише кілька питань, які найбільше «зачепили» дев’ятикласників:
- Які емоції найчастіше відчуває людина, яку булять тривалий час?
- Хто несе відповідальність, якщо булінг відбувається в школі? (Тільки жертва? Тільки агресор? Свідки? Вчителі?)
- Чи може булінг «перейти» у кібербулінг і навпаки?
- Яка різниця між жартом і булінгом? Де межа?
Команди відповідали блискавично, доповнювали одна одну, сперечалися й навіть просили «додаткове питання», коли відчували, що тема ще не вичерпана. Найемоційнішим став раунд «Реальні історії», коли психолог зачитувала анонімізовані історії українських підлітків, які постраждали від булінгу. Після брейн-рингу , учні одразу перейшли до творчої роботи. На великому аркуші ватману вони разом створили тематичний кластер під назвою «До чого може призвести булінг?».
Учні не просто відповіли на питання, виготовляли кластер, а й усвідомили, наскільки серйозними можуть бути наслідки булінгу.
|
|
Написав Administrator
|
|
Четвер, 13 листопада 2025, 20:06 |
|
У рамках Тижня психології, який триває в нашій школі з 10 по 14 листопада, практичний психолог Тимчак А. О. провела дуже актуальне заняття для учнів 6-Б класу на тему «Як уберегтися від булінгу в інтернеті?» Сьогодні майже кожен шестикласник має смартфон і акаунти в TikTok, Instagram чи Telegram-каналах. На жаль, разом із мемами та челленджами в інтернеті з’являються образливі коментарі, знущальні стікерпаки й навіть цілі «тролінг-групи». Тому тема кібербулінгу для дітей 10–12 років — це не «дорослі проблеми», а реальність тут і зараз. Психолог Аліна Тимчак пояснила різницю між звичайним жартом і навмисним приниженням, показала, як образи в інтернеті можуть боліти сильніше, ніж у реальному житті (бо їх бачать сотні людей і вони залишаються назавжди). Діти в групах обговорювали й записували на стікерах дієві способи захисту і створили плакат «Як уберегтися від булінгу в інтернеті?». Цей плакат став не просто красивим підсумком заняття, а справжнім «кодексом дружнього інтернету» від 6-Б класу — діти пішли з уроку з відчуттям, що вони здатні самі зробити мережу добрішою і безпечнішою.
 |
|
Написав Administrator
|
|
Середа, 12 листопада 2025, 20:16 |
|
Вітаємо Поперечного Олександра, учня 4-А класу, (класний керівник Сіренко Л.М.) який взяв участь у IV Міжнародному двотуровому конкурсі талантів "Мистецька олімпіада" ,у номінації "Декоративно-прикладне мистецтво" та здобув Диплом ІІ премії ! Бажаємо бути натхненним, впевненим у своїх силах, постійно розвивати свій талант і досягати нових творчих вершин!

|
|
Написав Administrator
|
|
Понеділок, 10 листопада 2025, 22:28 |
|
Щиро вітаємо з чудовим результатом ученицю 4-А класу , Летягу Анну, (класний керівник Сіренко Л. М.) яка взяла участь у ІІ Всеукраїнському двотуровому конкурсі мистецтв "Осінь талантів" у номінації "Живопис" та здобула Диплом ІІІ премії. Бажаємо нових ідей та натхнення!

|
|
Написав Administrator
|
|
Понеділок, 10 листопада 2025, 14:46 |
|
У наш неспокійний час важливо пам’ятати: перемога народжується не лише на фронті, а й у серцях тих, хто щиро допомагає. Добрі справи, зроблені з любов’ю, — це теж зброя. І яскравий приклад цього —учень 8 класу нашого ліцею Чукін Богдан.
Після уроків, коли настає вечір, Богдан вирушає до волонтерської кузні "Разом ми сила". Там, серед іскор і полум’я, він разом із дорослими майстрами виготовляє для наших воїнів скоби, сокири, кирки, молотки — речі, необхідні на передовій.
Для хлопця це не просто праця — це спосіб бути корисним, допомогти тим, хто боронить Україну. Кожен удар його молота — це подяка, віра і любов до Батьківщини.
Учителі, друзі та вся шкільна родина пишається Богданом, який своїми руками і серцем кує нашу спільну Перемогу.
|
|
|