Меню

Банери

 image.jpeg

IMG 3845

image.gif

111111

криза 

зір

ВІСТІ З КЛАСІВ

Довіра в моєму житті

   Довіра має різну природу. Це скоріше моральна категорія, яка перевіряється часом і діями. Класний керівник 2-Б класу Стеценко Юлія Володимирівна провела  тренінг "Кому я довіряю найбільше".  В ході тренінгу учні переконалися в тому, що довіра - це основа для створення міцного і справжнього, щирого та правдивого, і залежить вона від кожного із нас.  

06 03 19 7

 
Урок довіри в 11- МФ класі

        Як побороти хвилювання перед ЗНО  - на таку тему пройшов урок довіри у 11- МФ класі. Під час іспиту, особливо в незнайомому приміщенні,  абсолютно закономірний викид гормону стресу - кортизолу. Коли нам страшно, блокується доступ до нашого центру «думання», коли  не можеш справитись із завданням - хвилюєшся, панікуєш. Тому варто знати, яким чином можна змінити  вплив кортизолу. Практичні поради  з цього питання випускники отримали від соціального педагога школи Мозгової Н.О.  Наталія Олександрівна запропонувала дітям кілька вправ-енергізаторів та порад, які знімуть напругу та заспокоять під час тестування.

 Тож  бажаємо впевненості та успішних результатів всім учасникам ЗНО!

06 03 19 6

 
Урок довіри «Чому діти обманюють батьків?»

   В 9-Б класі відбувся урок довіри на тему «Чому діти обманюють батьків?».  Учні з’ясували причини, які змушують дітей говорити неправду. При обговоренні ситуацій, поданих у статті «В дусі чесності і правдивості» (За В. О. Сухомлинським) учні робили висновки про важливість довірливої взаємодії між батьками, вчителями та дітьми, в основі якої є загальнолюдські цінності. Зрозуміли негативні наслідки обману і важливість чесності, правдивості та поваги до батьків.

06 03 19 5 

 
Будьте щасливі

   «Не гоніть від себе щастя, признавайтесь собі в тому, що ви - гармонійна людина, дозвольте собі бути щасливою - і щастя неодмінно прийде у Ваш дім, адже воно завжди там, де його чекають, де йому раді», - такими словами завершився урок довіри у 10-МФ класі. Спочатку за партами, а потім у дружньому колі зі щирими добрими емоціями проходило спілкування.
   А тема заняття: «Культура бажань, культура емоцій, культура думки людини, яка гідна довіри. Гармонійне поєднання енергетичних джерел людини, яка гідна довіри.» На уроці усі думки супроводжувалися презентацією.
   Учні познайомилися з правилами довіри, усвідомили їх. На уроці діти висловили думки про те, яка людина гідна довіри. Десятикласники спілкувалися про прагнення людини до знань, готовність до оволодіння ними на практиці та доброчинний спонукальний мотив. Учні прийшли до висновку, що всім нам треба навчитися мистецтву мислення, це дарує здоров’я й успіх.
   Кожен з десятикласників мав можливість провести самодіагностику та визначити, в якому стані він частіше перебуває.
   Діти з’ясували, що оптимісти довше живуть і нездужають рідше. А потім зачитали думки на кожен день. Ось частина з них:
• Усмішка допомагає швидше впоратися з будь-якою проблемою.
• Приділяй самовдосконаленню весь час, тоді не будеш критикувати інших.
• Радість робить особу вродливою. Той, хто похмурий, некрасивий, насправді. Зберегти в усіх ситуаціях рівновагу – ось ключ до щастя.
• Якщо я роблю цю мить щасливою, імовірність того, що наступна мить буде щасливою.
• Фізична краса втрачається з віком або внаслідок нещасного випадку. Духовна краса – безсмертна.
• Єдиний спосіб домогтися поваги до себе – самому поважати інших.
• Якщо ти замкнутий в собі, ти нічого не вартий. Якщо ти даруєш іншим любов та співробітництво – ти дорогоцінний.
• Потрібно всякчас пам’ятати про потребу поважати присутніх.
   Діти побажали один одному щастя. Так завершився урок довіри.

Урок довіри (презентація)

06 03 19 4 

 
Золоте правило ввічливості

  1 березня в  5-А класі було проведено годину спілкування  на тему: «Золоте правило ввічливості».  Під час якої учні  разом з класним керівником О.І.Вдовиченко  ознайомилися із правилами культурного спілкування у повсякденному житті, згадали "золоте" правило моралі та вчилися розв’язувати конфлікти . Переглянули цікаву презентацію і з’ясували , в  яких ситуаціях потрібно вживати ті чи інші ввічливі слова.

06 03 19 3

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 6