Меню

Банери

 image.jpeg

IMG 3845

image.gif

111111

криза 

зір

Поради батькам, які прагнуть розвивати здібності своїх дітей
Написав Вадим Миколайович   
П'ятниця, 14 листопада 2014, 12:09
Не стримувати розкриття потенціальних можливостей психіки .
Уникати однобокості в навчанні та вихованні.
Непозбавляйте дитини ігор,забав,казок,створювати умови для виходу дитячої енергії,рухливості,емоційності.
Допомагайте дитині в задоволенні основних людських потреб(почуття безпеки,кохання,повага до себе та оточуючих),оскільки людина,енергія якої пригнічена загальними проблемами,найменше спроможна досягти висот самовираження.
Залишайте дитину на самоті й дозволяйте займатися своїми справами. Пам’ятайте: «Якщо ви хочете своїй дитині добра,навчіть її обходитися без вас».
Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до невдач. Уникайте незадовільної оцінки творчих спроб дитини.
Будьте терплячими до ідей,поважайте допитливість,запитання дитини. Відповідайте на всі питання,навіть,якщо вони,на ваш погляд,виходять за рамки дозволеного .
Навчати слід не того,що може сама дитина,а того,що вона опановує за допомогою дорослого,показу,підказки.
 
Практичний психолог
Косенко Н.А.
Не стримувати розкриття потенціальних можливостей психіки .
Уникати однобокості в навчанні та вихованні.
Непозбавляйте дитини ігор,забав,казок,створювати умови для виходу дитячої енергії,рухливості,емоційності.
Допомагайте дитині в задоволенні основних людських потреб(почуття безпеки,кохання,повага до себе та оточуючих),оскільки людина,енергія якої пригнічена загальними проблемами,найменше спроможна досягти висот самовираження.
Залишайте дитину на самоті й дозволяйте займатися своїми справами. Пам’ятайте: «Якщо ви хочете своїй дитині добра,навчіть її обходитися без вас».
Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до невдач. Уникайте незадовільної оцінки творчих спроб дитини.
Будьте терплячими до ідей,поважайте допитливість,запитання дитини. Відповідайте на всі питання,навіть,якщо вони,на ваш погляд,виходять за рамки дозволеного .
Навчати слід не того,що може сама дитина,а того,що вона опановує за допомогою дорослого,показу,підказки.
 
Практичний психолог
Косенко Н.А.