Вивчаємо декоративно-вжиткове мистецтво Друк
Написав Вадим Миколайович   
Середа, 25 січня 2012, 12:31
Використання  інноваційних технологій на уроках трудового навчання в першому класі зацікавила Павленко А.А. – класовода 1-Б класу, яка провела відкритий урок, запросивши колег району.  Тема уроку -  «Український декоративний посуд». Крім ознайомлення учнів з народним декоративно-вжитковим мистецтвом, вчителька розповіла про посуд, його використання  у побуті. А за допомогою мультимедійної презентації учні змогли познайомитися з усіма тонкощами гончарного мистецтва. Маленькі школярики відгадували загадки про предмети побуту простої селянської хати, співали пісні, розповідали прислів’я, приказки. Найцікавішим і захоплюючим моментом уроку стало створення орнаментів на тарілочках самими першокласниками.
Ми впевнені, що подібні уроки є дуже цікавими для дітей і не тільки  розвивають творчу уяву, дитячу творчість, а й виховують любов та повагу до народних традицій та звичаїв.
Використання  інноваційних технологій на уроках трудового навчання в першому класі зацікавила Павленко А.А. – класовода 1-Б класу, яка провела відкритий урок, запросивши колег району.  Тема уроку -  «Український декоративний посуд». Крім ознайомлення учнів з народним декоративно-вжитковим мистецтвом, вчителька розповіла про посуд, його використання  у побуті. А за допомогою мультимедійної презентації учні змогли познайомитися з усіма тонкощами гончарного мистецтва. Маленькі школярики відгадували загадки про предмети побуту простої селянської хати, співали пісні, розповідали прислів’я, приказки. Найцікавішим і захоплюючим моментом уроку стало створення орнаментів на тарілочках самими першокласниками.
Ми впевнені, що подібні уроки є дуже цікавими для дітей і не тільки  розвивають творчу уяву, дитячу творчість, а й виховують любов та повагу до народних традицій та звичаїв.
1